Forfatter Emne: Petra - Liberated hos Dr. Vogl 28. sept. 2010  (Læst 39885 gange)

Offline helleho

• Sr. Member
  • Lærer nyt hver eneste dag
    • Vis profil
Sv: Petra - Liberated hos Dr. Vogl 28. sept. 2010
« Svar #75 Dato: 14 Juli 2013, 19:55:05 »
Hej Maja - til info var jeg kun i Frankfurt en gang, Alle scanninger dag 1, indgreb dag 2 kl. 10.00, og kontrolscan ved kl. 13.00 samme dag  ;)
MSRR - EDSS 5,5 (Riget maj 14)

Offline per west

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #76 Dato: 14 Juli 2013, 22:29:25 »
Hej Maja

Rigtig synd at du ikke fik glæde af angiobehandling, men måske ville Roel Belen i Belgien og Kirurgirejser være et godt bud? Kirurgirejser synes jeg ikke imponerede, da de var meget målrettede mht. økonomi hvor pengene skal falde forinden man rejser, og de har ingen viden om CCSVI. Jeg regnede mig frem til at det ville komme til at koste ca. 50.000 DKr hvis jeg rejste til Belgien istedet for Indien, og Beelen har være i gang lige så længe som Vogl, med CCSVI.

http://www.worldmedassist.com/doctors/dr-roel-beelen/

Facebook-Linda som sidder i kørestol pga. PPMS, blev desværre ikke gående efter sit indgreb der, men hun var meget tilfreds med hans behandling og de positive effekter hun fik. I Frankfurt fik jeg hele den Voglske behandling med billeder, og højre, venstre side af 3 gange, som det kostede ca. 9000 € + rejseomkostninger.

Det er ellers spændende med alt hvad du ellers har prøvet, så svært at komme med gode råd. Måske ville det næste være at prøve antibiotika, for jeg mærker en lettelse mht. balance og brainfog og energi, så den mystiske infektion, hvis den er der, er tilsyneladende gået i dvale eller forsvundet? David Wheldon foreskriver kur i årevis, så det er desværre umuligt i DK.

http://www.davidwheldon.co.uk/ms-treatment.html

Men for første gang i 3 år, har jeg selv klippet min 100 mtr. hæk. Føltes den som, så det er da lidt positiv effekt af antibiotika eller placebo eller hvad det nu skyldes?

Om sclerosen blusser op når jeg afslutter de 6 ugers Davis Wheldon inspirerede kur, er spændende at se?

« Senest Redigeret: 14 Juli 2013, 22:31:21 af per west »
RR/SP ? Synsnervebet. 2001, diagnose 2009. Ballonudvidelse 2010. Ingen medicin. EDDS 2010 3. 1 år efter Vogl - 2,5 uden medicin, 2 år efter Indien 4,5! Kan medicin være placebo, og kan det være farligt at lade sig CCSVI behandle efter FDA har lukket ned?

Offline maja

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #77 Dato: 16 Juli 2013, 08:43:02 »
Hej Per, Helle og I andre,

Ok, hvor skønt at du fik det hele klaret på et besøg Helle. Troede bestemt det tog mindst to gange!

Lyder spændende med antibiotika kur, Per. Fedt at det har en god virkning. Måske jeg skulle prøve det.

Siden jeg sidst skrev, har jeg fået kig på CCSVI i Sofia, Bulgarien. Synes de virker ret professionelle. Troede de var holdt op med at udføre behandlinger i Belgien, men hvis de stadigt kører på, så skal det undersøges.

Er der nogen af jer der har hørt om NUCCA (National Upper Cervical Chiropractic Association)? Tænker bare at det måske ikke hjælper med udvidelse af venerne, hvis nakken er skruet forkert sammen?

Offline Petra

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #78 Dato: 28 ſeptember 2013, 17:35:12 »
I dag fejrer jeg min 3 års dag  :)
Jeg har det fremdeles meget godt og er glad for at jeg fik lavet CCSVI behandlingen i 2010. Det var som at få lov til at begynde på nyt  :)
Har havt sclerose siden 2000. Rebif siden 2000. Selvbedømt EDSS 5,5. Liberated 28. september 2010 med meget godt resultat :) Stoppede med Rebif 20. oktober 2010.

Offline helleho

• Sr. Member
  • Lærer nyt hver eneste dag
    • Vis profil
« Svar #79 Dato: 28 ſeptember 2013, 19:36:25 »
 :) skønt Petra  :D
MSRR - EDSS 5,5 (Riget maj 14)

Offline per west

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #80 Dato: 28 ſeptember 2013, 19:37:06 »
Hvor dejligt at høre, Petra.  :)
Har du fundet ud af mere vedr. National Upper Cervical Chiropractic Association, og om der er nogen herhjemme som kan rette nakken ud?
http://www.atlantotec.com/en/fundamentals/circulatory-vegetative-nervous-systems-vagus-nerve
RR/SP ? Synsnervebet. 2001, diagnose 2009. Ballonudvidelse 2010. Ingen medicin. EDDS 2010 3. 1 år efter Vogl - 2,5 uden medicin, 2 år efter Indien 4,5! Kan medicin være placebo, og kan det være farligt at lade sig CCSVI behandle efter FDA har lukket ned?

Offline Petra

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #81 Dato: 28 ſeptember 2013, 20:11:07 »
Hej Per,

Jeg skulle lige til at skriva at det har jeg ikke hørt om før, men nu ser jeg at Maja har skrevet om det den 16. juli  :)
Linket ser spændende ud :)
Har havt sclerose siden 2000. Rebif siden 2000. Selvbedømt EDSS 5,5. Liberated 28. september 2010 med meget godt resultat :) Stoppede med Rebif 20. oktober 2010.

Offline per west

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #82 Dato: 28 ſeptember 2013, 20:32:01 »
Sådan er det når det tåger lidt? Forbyttede lige dig og Maja her i tråden... Maja er eksporteret til Tyskland så vidt jeg kan overskue, så spændende når hun dukker op igen.
« Senest Redigeret: 28 ſeptember 2013, 20:51:03 af per west »

Offline Petra

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #83 Dato: 28 ſeptember 2015, 18:26:53 »
Hej  :)

I dag fejrer jeg at det er 5 år siden at jeg fik lavet min CCSVI behandling og at jeg fremdeles har megen gavn af den  :)

Før 28. september 2010 havde jeg bl.a. dropfod på venstre fod, havde meget dårlig balance, min venstre arm fungerede ikke som den skulle. Havde mange nervesmerter i venstre skulder og arm, både som jagende smerter og berøringsmerter og var meget træt.

Det hele blev i orden med det samme og det var som at få lov til at begynde på nyt  :D

Det eneste af ovenfor nævnte, som er kommet tilbage, er lidt af trætheden og en anden slags smerte i venstre skulder og arm, men den smerte kan slet ikke sammenlignes med de nervesmerter, som jeg havde før 28. september 2010.

Efter det har jeg fået problemer med mit højre ben, men fordi at venstre ben og balancen blev i orden, og fremdeles er i orden, er det ikke så stort et problem.

Det er ikke til at forstå, at neurologer og andre skal være så meget imod denne behandling.  F.eks. var jeg til kontrol hos en ny neurolog i nov. sidste år. Fordi han ikke havde set mig før, spurgte han mig om min sygehistorie. Jeg fortalte så hvordan det var før og så at alt blev forandret efter at jeg havde fået en CCSVI behandling. Først lod han som om han ikke viste hvad det var for noget, men da jeg så forklarede det, sagde han : "Det er videnskabeligt dokumenteret at det fungerer ikke, så det snakker vi ikke mere om" og da jeg igen kom til at snakke om det, sagde han: "Jeg gider ikke bruge et minut af min tid til at snakke om det".
Men da det var at snakke om medesin, var han meget ivrig, men jeg sagde at jeg ville ikke have noget medesin, han sagde at det stod op til mig, men jeg måtte bare ikke tage til Tyskland igen. Jeg svarede at jeg var sikker på at hvis han eller en af hans familie fik MS, så ville de helt sikkert prøve CCSVI behandling. Det kunne godt være, svarede han.

At tage til Tyskland i 2010, var det hele værd  :D

De kærligste hilsner til alle
Petra

Offline per west

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #84 Dato: 28 ſeptember 2015, 22:01:03 »
Hej Petra. Dejligt at læse, at du stadig har stor glæde af din tur, og at din balance er i orden.

Hvad der er forstemmende, er neurologens reaktion på din historie om CCSVI, og hans postulat om at det skulle være modbevist, at CCSVI overhovedet eksisterer.

At Tramboulsee og Zivadinov fik lov til at forvanske forsøgsresultaterne, på den måde de fik, gør at ingen neurolog står til troende.

Hvad siger andre sclerosister der oppe på Færøerne? Føler de ikke trang til at forsøge sig med en tur til Frankfurt?

Offline Petra

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #85 Dato: 28 ſeptember 2015, 22:16:56 »
Hej Per :)

Jeg ved om 6 andre færinge, som har været i Frankfurt og alle har havt mere eller mindre god effekt af det.

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #86 Dato: 29 ſeptember 2015, 17:02:38 »
Hej Petra

Super dejligt at høre, at du har det godt :)

Gør du eller har du gjort andre ting for at holde din sygdom nede?
Såsom livstilændringer, kost og motion?

Nej, det er ikke til at forstå lægernes holdning men sådan er systemet desværre, hvor store kræfter er på spil.
Det er ikke den enkelte læge men hele systemet der er sygt. De gør langt hen af vejen "bare" det de er oplært til...

Mange hilsner
Jacob
Jessie: MS diagnose jan. 11, har nok haft MS i mange år... og Fibromyalgi.
Liberatet på Medanta i Delhi, Indien d. 20.4.11
Tungmetalforgiftning, EDTA og Demoval behandling.
Jacob: Jessie´s mand, rask.

Offline Petra

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #87 Dato: 29 ſeptember 2015, 17:22:40 »
Hej Jacob,

Jeg prøver på at lave lidt motion, men det burde nok være meget mere  :)

Mange hilsner
Petra