Forfatter Emne: Liberated - Betty - Katowice 12/05-2010  (Læst 99666 gange)

Offline per west

• Hero Member
    • Vis profil
Sv: Liberated - Betty - Katowice 12/05-2010
« Svar #90 Dato: 12 Maj 2012, 16:41:22 »
Rigtig dejlig læsning som bekræfter en i, at uanset hvad denne verdens eksperter påstår, så er CCSVI en betydende faktor i vores sygdom. :)
RR/SP ? Synsnervebet. 2001, diagnose 2009. Ballonudvidelse 2010. Ingen medicin. EDDS 2010 3. 1 år efter Vogl - 2,5 uden medicin, 2 år efter Indien 4,5! Kan medicin være placebo, og kan det være farligt at lade sig CCSVI behandle efter FDA har lukket ned?

Offline s1974

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #91 Dato: 12 Maj 2012, 18:08:14 »
Tillykke med jubilæet, det er herligt at høre :)
Det er lykkedes mig at gå 2 km med min mand og gravhund her til eftermiddag, det er ellers nogen tid siden det er lykkedes mig at gå helt så langt, så jeg har også en god dag i dag.
Jeg tror sørme det er en succes med TW’s diæt…
RRMS dx 2002.
Vogl, oktober 2010
Ameds, marts 2012
'Terry Wahls Diæt' siden 3. april 2012
'Terry Wahls Paleo Diæt' siden 1. oktober 2012

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #92 Dato: 12 Maj 2012, 22:48:56 »
Hej Bette :D
Hvor er det bare fantastisk dejligt for dig!! Syntes det er helt vildt skønt, at man selv kan påvirke ens helbred på så positiv en måde, som du (og jeg m.fl.) er i gang med ;D
Her planlægges der også køkkenhave og har fået gang i tomatplanterne. De store drivhusdrømme er også kommet snigende, så på et tidspunkt tror jeg, vi bliver mere eller mindre selvforsynede med grønt ;D Er også helt vild med at lave juice af grøntsager og kan virkelig mærke forskellen, specielt på blodsukkeret og den "søde tand" ;)
Håber snart der sker noget globalt, så ccsvi kan blive en selvfølgelse ved konstateringen af MS-diagnosen! Tror på det er vigtigt, at få operationen så hurtigt som muligt, inden ens helbred er for belastet!
De bedste hilsner og ønsker om et fortsat godt helbred!
Jessie
Jessie: MS diagnose jan. 11, har nok haft MS i mange år... og Fibromyalgi.
Liberatet på Medanta i Delhi, Indien d. 20.4.11
Tungmetalforgiftning, EDTA og Demoval behandling.
Jacob: Jessie´s mand, rask.

Offline Betty

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #93 Dato: 12 Maj 2013, 13:11:18 »
3 år !!!    Så gik der sørme lige et år mere.

Jeg synes jeg har det godt. Energien svinger meget, men jeg bruger også så snart der er noget. Prøver at spare lidt sammen, men synes jeg er bagud med alt hele tiden, så jeg bruger min energi når den er der. Har dog generelt mere energi end tidligere. Min gang er nok nogenlunde som for 3 år siden, men mit hoved er stadig meget bedre end dengang. Indeni føler jeg mig godt tilpas. Har det rigtig godt med at være glutenfri og uden mælk. Har dog snydt lidt da det gik for meget ud over vægten og jeg har i forvejen ikke ret meget, men med laktosefri fløde hjælper det lidt. Der er desværre ikke så meget grønt som feder.

For fortsat at holde mig hvor jeg er nu, bruger jeg en masse og suger til mig også herfra. Jeg tager mange D-vit., olier, mavesyre, liponsyre og andre kosttilskud, følger TW-diæten, får akupunktur og zoneterapi, bruger af og til strøm, har fået EDTA, ja tror snart jeg har prøvet det meste, måske blander jeg for meget sammen?

Lige nu nyder jeg bare de 3 år jeg har stået på stand-by.

mange hilsner
Betty
SPMS. diagnose i 2004. Liberated hos Euromedic Poland (Dr. Simka) 12. maj 2010
Tungmetaller udrenset med EDTA efterår 2011
På TW diæt fra 1-1-2012

Offline helleho

• Sr. Member
  • Lærer nyt hver eneste dag
    • Vis profil
« Svar #94 Dato: 12 Maj 2013, 13:28:08 »
Hjertelig tillykke med de 3 år  ;D dejlig læsning Betty!

kh Helle
MSRR - EDSS 5,5 (Riget maj 14)

Offline Betty

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #95 Dato: 12 Maj 2014, 16:22:19 »
Så gik der sørme lige et år mere!!!!!!! 4 år!!!!!!!!

Vil bare lige sige at jeg stadig har det godt. Mit hoved klarer sig fint og det er jeg sikker på skyldes CCSVI.

Resten af kroppen har det for det meste også godt, dog kunne jeg godt ønske noget mere bevægelse i mit venstre ben, men hvem ved, måske kan jeg snart få en CCSVI til benet, kunne være dejligt.

I mellemtiden gør jeg så hvad jeg kan for at bevare og måske udbygge den funktion jeg har tilbage i benet. Fampyra har hjulpet mig og så er der alt det underlige, noget får jeg herfra men også andre foreslår mærkelige ting. Lige nu er jeg i gang med Tibetansk hvidløgskur, jeg skal nok skrive lidt om den når jeg når lidt længere. Jeg har fået en hel del mere energi end jeg har haft længe, rigtig dejligt.

og så nyder jeg at have stået på stand-by så længe.
På TW diæt fra 1-1-2012

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #96 Dato: 12 Maj 2014, 23:20:02 »
Hej Betty

Tillykke, dejligt at høre :)
Pøj pøj med hvidløgskuren og de andre "underlige" ting som vi da også gerne vil høre noget om ;)

Mange hilsner
Jacob

NB: Jessie har i påsken rundet de tre år, alt vel også her. Der kommer snart en opdatering på hendes tråd.

Offline Betty

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #97 Dato: 12 Maj 2015, 13:55:10 »
5 år

Har det stadig godt i hovedet, kun sjældent hovedpine.
Kan dog godt mærke at benene bliver dårligere men må nok sige at jeg har haft stor gavn af operationen.

Glæder mig tit over alle de gode ideer jeg får her.

Betty
På TW diæt fra 1-1-2012

Offline Bjarne Fonnesbech

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #98 Dato: 12 Maj 2015, 15:40:30 »
Lyder godt Betty  :)

Hilsen Bjarne
ms-diagnose i 2002. SPMS / PPMS ? Liberated 13.1.2011 i Indien. F/U i Indien d. 11.9.11.
HSCT behandling i Mexico juni/juli 2016.

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #99 Dato: 18 Maj 2015, 21:34:33 »
Skønt at høre Betty :-)

Jacob

Offline Betty

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #100 Dato: 03 November 2018, 16:42:37 »
Hej

Længe siden jeg har været her, troede ikke her var noget tilbage men kun FB.

Mine ben blev bedre dengang, ikke helt gode men bedre men de er langsomt blevet dårligere igen ☹️
Men mit hovede er stadig ligeså godt som det blev dengang, ingen hovedpine, taler normalt og i normal hastighed, jeg kan huske ja føler mig næsten normal i hovedet.

Betty
På TW diæt fra 1-1-2012

Offline per west

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #101 Dato: 04 November 2018, 07:48:22 »
Hej Betty

Helt nostalgisk at høre fra dig. Dejligt at høre du stadig har god virkning af "liberationen" mht. brainfog.
Selv er jeg ikke specielt heldig med de behandlinger jeg har gennemgået, hverken veneudvidende behandling eller HSCT.
Synes jeg støder på flere forsknings-forsøg som gerne skulle kunne regenerere vores myelin, men desværre er der langt fra forsøg til implementering hos patienterne, når det gælder forskning og MS.
Og stadig er det et spørgsmål om regenerering af gamle skader, hvor hjernen jo er meget god til at regenerere, imens nervecentrene til benene nok ikke så nemt reetableres. Fampyra skulle være godt mht. at gå bedre, for 40 % MS patienter, så det er måske værd at forsøge at komme med i neurologernes forsøg. Hos mig er det Neurolog Tor Pedersen fra Århus, der kører forsøget
RR/SP ? Synsnervebet. 2001, diagnose 2009. Ballonudvidelse 2010. Ingen medicin. EDDS 2010 3. 1 år efter Vogl - 2,5 uden medicin, 2 år efter Indien 4,5! Kan medicin være placebo, og kan det være farligt at lade sig CCSVI behandle efter FDA har lukket ned?