Forfatter Emne: Velkommen  (Læst 5934 gange)

Offline hag

• Administrator
  • Hero Member
    • Vis profil
Velkommen
« Dato: 27 November 2009, 21:55:02 »
Velkommen til MSForum.dk !!

Jeg har startet dette forum primært for at diskutere CCSVI, men I skal selvfølgelig være velkomne
til at diskutere andre MS-relaterede emner.

Jeg har selv Attakvis Sklerose (diagnosticeret i sommers), og synes IKKE det er en sjov sygdom.

Derfor har jeg læst en masse på nettet om forskellige behandlingsmetoder, medicin osv.

Men da jeg faldt over CCSVI tænkte jeg: DET ER DET!!!

Jeg har derfor oprettet dette forum, for at have et sted at diskutere det (og andre) emner - på DANSK,
idet jeg ved at mange ikke mestrer Engelsk på højt niveau.

Jeg håber at I vil bruge forum'et konstruktivt.

Igen - velkommen!

Christian
« Senest Redigeret: 11 December 2009, 20:27:42 af hag »
47 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. Liberation hos Ameds i Polen.
FMT behandling hos Taymount i England.
Nu på Gilenya.

Offline Lisa.T

• Global Moderator
  • Hero Member
  • I'm not perfect, but my dog loves me!
    • Vis profil
Sv: Velkommen
« Svar #1 Dato: 12 Februar 2010, 16:18:50 »
Jeg kan se, at vi har rigtig mange besøgende og nye medlemmer. Det er dejligt. Men der er en tendens til, at det er de samme og de samme, der skriver alt. Har I slet ikke lyst til at være lidt aktive også?? ALLE er velkomne til at skrive, stort eller småt, hold jer ikke tilbage!!! Alle meninger er velkomne! Der er  ingen grund til at gemme sig. Kom frit frem!! Please!

Lisa
SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%. 1. juni 2013 startet D-vit. kur.

per west

• Gæst
Sv: Velkommen
« Svar #2 Dato: 23 Juni 2010, 16:40:36 »
Nu er vi snart så mange herinde, 133, så vi måske snart bliver autostimuleret til at begynde at danne CD-8 med duo-receptorer, til at binde os til de enkelte andre organiske molekyler, sir jeg fordi jeg er lidt miljøskadet.

Kan være vi så kan begynde at gå efter det samme mål..

Såen ca. 38 i livvidde... ::)

Offline LiseLind

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Sv: BT i dag - Vedr. ultralyd !
« Svar #3 Dato: 24 August 2011, 17:18:26 »
BT  skriver i dag om et lille smart nyt ultralyds-ydstyr som kan bruges til at måle blodtrykket !   Der står bl.a. at det allerede bruges på Rigshospitalet hvor overlæge Henrik Sillesen har gode erfaringer med at kombinere en blodtryksmåling på benet med en ultralydsscanning af HALSPULSÅREN !  Så er det jo bare lige man tænker, kunne apparatet  så ikke også scanne venerne hos sclerosepatinenterne -  måske  ?? 

Håber andre vil læse artiklen !

hilsen  LiseLind