Forfatter Emne: Liberated - Christian  (Læst 23646 gange)

Offline per west

• Hero Member
    • Vis profil
Sv: Liberated - Christian
« Svar #60 Dato: 15 Juli 2012, 13:15:28 »
Det er også derfor det er så utilgiveligt at neurologerne forhindrer patienter i at blive behandlet, fordi hvert år uden at undersøge blodgennemstrømning, fjerner patientens mulighed for at blive hjulpet af en simpel angioplastisk operation til 20.000 kr.

Det ville spare samfundet for en god slat penge, hvis vi kunne nøjes med en enkelt dag på et hospital hvert andet år, og spare patienterne for lange perioder med halve liv.

Held og lykke med turen til Polen, Christian.
RR/SP ? Synsnervebet. 2001, diagnose 2009. Ballonudvidelse 2010. Ingen medicin. EDDS 2010 3. 1 år efter Vogl - 2,5 uden medicin, 2 år efter Indien 4,5! Kan medicin være placebo, og kan det være farligt at lade sig CCSVI behandle efter FDA har lukket ned?

Offline hag

• Administrator
  • Hero Member
    • Vis profil
« Svar #61 Dato: 28 August 2012, 10:44:31 »
Så er jeg tilbagevendt fra en god tur til Ameds i Polen sammen med min ven Claus.

Vi blev som sædvanligt kørt rundt i ambulancer, men vi fik lov til at overnatte på hotellet i stedet for på hospitalet, hvilket gør opholdet mere behageligt.

Jeg er ok - mit flow ser ud som det skal. Ingen ændring siden sidst  ;D Claus må selv skrive om sin status hvis han vil.

Lægen - Piotr - fra Ameds fortalte mig, at de som hovedregel siger: Selvom flow ser forværret ud siden sidst, men patienten har det godt - så anbefaler de ikke operation. Det er kun hvis man føler sig skidt, og det ser slemt/værre ud.

De er utroligt søde dernede, og gør alt for at opholdet bliver så tåleligt som muligt. De snakker engelsk - selv sygeplejerskerne (nogle dog bedre end andre).

Der er en del ventetid mellem de forskellige undersøgelser, som man dog kan fordrive med læsning, web-surf (de har wifi) eller sågar en klipning (24 kr for en herre-klip - det er lige før det kan betale turen - haha).

Så alt i alt en god tur. Ameds, Polen kan klart anbefales.

Christian
47 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. Liberation hos Ameds i Polen.
FMT behandling hos Taymount i England.
Nu på Gilenya.

Offline per west

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #62 Dato: 28 August 2012, 15:00:34 »
Lyder vel godt men... Hvad mente de om sclerosen. Kunne de se udvikling af flere plaks?
« Senest Redigeret: 28 August 2012, 22:59:03 af per west »
RR/SP ? Synsnervebet. 2001, diagnose 2009. Ballonudvidelse 2010. Ingen medicin. EDDS 2010 3. 1 år efter Vogl - 2,5 uden medicin, 2 år efter Indien 4,5! Kan medicin være placebo, og kan det være farligt at lade sig CCSVI behandle efter FDA har lukket ned?

Offline hag

• Administrator
  • Hero Member
    • Vis profil
« Svar #63 Dato: 28 August 2012, 15:25:48 »
Det kunne Piotr ikke sige noget om, idet han ikke er uddannet til at se på hjernen.

Selve rapporten bliver eftersendt, så forhåbentlig står det der.
47 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. Liberation hos Ameds i Polen.
FMT behandling hos Taymount i England.
Nu på Gilenya.

Offline s1974

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #64 Dato: 28 August 2012, 21:40:43 »
Christian, det er godt at høre, at du har haft en god tur til Ameds. De er nogle meget venlige mennesker dernede.
Det er da en super nyhed at venen ser godt ud… men det forklarer jo ikke hvorfor du tidligere på sommeren kunne mærke nogle symptomer. Der er som sædvanlig ingen nemme svar… håber journalen vil kunne forklare lidt.

Hilsen Signe
RRMS dx 2002.
Vogl, oktober 2010
Ameds, marts 2012
'Terry Wahls Diæt' siden 3. april 2012
'Terry Wahls Paleo Diæt' siden 1. oktober 2012

Offline bitte Mormor

• Sr. Member
    • Vis profil
    • PODMORMORs tænkeTank
« Svar #65 Dato: 29 August 2012, 10:03:52 »
Hej Signe
Jeg trykker LIKE til din bemærkning til Christian.
Birte
64 år, SPMS 2003, selvhjulpen på 'helsekost',  CCSVI-Indien hold 7a, 16. aug. 2011
Lad os finde 'det stakkels bæst', og lodse det ud.

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #66 Dato: 30 August 2012, 20:47:57 »
Hej Christian

Det glæder mig meget at hører, at din tur til Polen gik godt :)

Mht. til dine symptomer tidligere på sommeren kan det jo også skyldes, hvis man skal se lidt positivt på det, at du er begyndt at hele, da det jo også kan give underlige symptomer, lidt ligesom at spole en film baglæns... men det vil scanningen forhåbenligt vise.

De bedste hilsner
Jacob
Jessie: MS diagnose jan. 11, har nok haft MS i mange år... og Fibromyalgi.
Liberatet på Medanta i Delhi, Indien d. 20.4.11
Tungmetalforgiftning, EDTA og Demoval behandling.
Jacob: Jessie´s mand, rask.

Offline Bjarne Fonnesbech

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #67 Dato: 01 ſeptember 2012, 21:58:12 »
Hey Christian,

Godt du (igen) har haft en god tur og en super oplevelse hos Ameds.

Vi glæder os til at høre nyt  :).

Hilsen Bjarne
ms-diagnose i 2002. SPMS / PPMS ? Liberated 13.1.2011 i Indien. F/U i Indien d. 11.9.11.
HSCT behandling i Mexico juni/juli 2016.