Forfatter Emne: Liberation statistik kommentarer  (Læst 34626 gange)

Offline Leif

• Moderator
  • Hero Member
    • Vis profil
Liberation statistik kommentarer
« Dato: 14 August 2010, 09:02:16 »
Jabadabadu.

Så er det første svar blevet noteret i min lille statistik, og indtil videre kan jeg ikke overraskende berette om at den melder om at 100 % af de undersøgte for ccsvi var positive..... :-)

Håber at mange flere vil støtte op om denne statistik da der efter hånden er en del der er blevet scannet eller liberated herinde, kunne være meget spændende at følge deres resultater løbende, husk dette er helt annonymt, og tager sikkert højest 5m. at udfylde og sende med mail til mig........ :-)

Spørgeskemaet vehæfter jeg her under denne besked på nederste linje.

Undskylder at det ser lidt rodet ud, men linjerne springer frem og tilbage når du kommer over en bestemt størrelse herinde, så næsten umuligt at få det til at se pænt ud.... Smil. Måske du vil hjælpe her Cristian ??

Hilsen Leif.
« Senest Redigeret: 21 August 2010, 11:45:32 af Leif »
spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..

Offline Lisa.T

• Global Moderator
  • Hero Member
  • I'm not perfect, but my dog loves me!
    • Vis profil
RE: Liberation statistik kommentarer
« Svar #1 Dato: 14 August 2010, 09:21:54 »
Leif, jeg kan se at du har lavet dit skema i .docx format. Jeg kan ikke åbne det. Det er der sikkert andre end mig, der ikke kan. kan du ikke i stedet ændre det til .doc - det kan alle vist bruge.

Og nej - jeg ved godt at jeg bare lige skal downloade et eller andet program - men jeg vil ikke have min PC fyldt op med en hel masse ekstra programmer, som i bund og grund normalt er overflødige. En .doc fil kan åbnes umiddelbart uden hjælpeprogrammer.
SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%. 1. juni 2013 startet D-vit. kur.

Offline Leif

• Moderator
  • Hero Member
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: 14 August 2010, 09:39:13 »
Hjælp Lisa ????   >:(

Jeg er håndværker og har aldrig hørt om docx format før........ Smiler.  Ændrer det gerne såfremt jeg får et bud på hvordan.......

Hilsen Leif......

Offline Leif

• Moderator
  • Hero Member
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: 14 August 2010, 09:54:57 »
Jubii.... Så er der 2 deltager..... :-)   Og stadig 100% af deltagerne der er testet positive for ccsvi....... :-)

Lisa. jeg kan flytte spørgeskemaet til et format der er kompatibelt med word 97 til 2003, kan det hjælpe ??

Hilsen Leif......

Offline hag

• Administrator
  • Hero Member
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: 14 August 2010, 10:53:14 »
Hej Leif

Word 97 er fint - så kan man bruge ældre word-versioner.

Brug Firefox hvis det hopper når du skriver.

Og så lige en typo: det hedder Liberation - ikke Libaration :) :)

Christian
47 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. Liberation hos Ameds i Polen.
FMT behandling hos Taymount i England.
Nu på Gilenya.

Offline Leif

• Moderator
  • Hero Member
    • Vis profil
Sv: Liberation statistik kommentarer
« Svar #5 Dato: 14 August 2010, 11:39:41 »
Hej Christian.....

Min første indskydelse var at spørge dig om hvor pokker jeg havde skrevet libaration....... Men godt jeg lige så efter først...... Smiler.  Kan se det faktisk var samtlige steder...... Grr. Altså må jeg konkludere at det ikke kun er hunde der danner hjernespor efter en handling....... Smil.   Tror jeg har fundet de fleste stavefejl og har fået dem rettet.... Sorry..

Nu er skemaet lagt over i et word 97 dokument....

Hvordan bruger jeg firefox..... Og er det et program jeg skal have på min pc ??

Hilsen Leif.....

Offline hag

• Administrator
  • Hero Member
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: 14 August 2010, 12:26:27 »
Ja - hent enten FireFox (firefox.com) eller opera (opera.com) - det er begge nogle skønne og hurtige browsere :) , som ikke har Internet Explorers hoppe-problemer.
47 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. Liberation hos Ameds i Polen.
FMT behandling hos Taymount i England.
Nu på Gilenya.

Offline Lisa.T

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: 14 August 2010, 12:44:47 »
Jeg bruger / og har brugt Firefox nu i flere år, og har ingen problemer. Den passer mig rigtig godt.

Leif, det er en browser, altså det program du bruger til at se nettet med. Den kan passes til, så man kan få det som man vil ha' det. Jeg mener den er dansk udviklet, men er ikke sikker, men det har heller ingen betydning. Der er en meget sjælden gang en hjemmeside, der ikke bliver vist ordentligt, men så går jeg bar over i IE så er der ikke flere problemer.
SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.

Offline Leif

• Moderator
  • Hero Member
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: 14 August 2010, 14:32:12 »
Jabadabadu....... ::)

Så er der tre deltager...... Griner..... 

Offline Leif

• Moderator
  • Hero Member
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: 15 August 2010, 10:32:21 »
Hej Hej  :D

Så er der endnu en deltager i vores lille interne statistik.......... Men kom frisk! der er plads til alle..... Griner. Men undskylder at siden ikke bliver ført ajour iaften, kom til at melde mig til u2 koncert.... :-)

Hilsen Leif.....

Offline Leif

• Moderator
  • Hero Member
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: 18 August 2010, 17:26:15 »
Hejsa alle.....

I dag kom så indlægget som jeg netop gerne med min statistik ville have været foruden.......

At ccsvi teorien er at sammenligne med jordstråler, at vi herinde uden videre anbefaler liberation, at vi spiller hassard med andres helbred og indgyder falske forhåbninger til de personer der allerede i forvejen har det svært, at det vi kan byde på er et par få gode historier der hurtigt dør ud, at der ikke er nogen der tre måneder efter liberation vil stå frem og berette om hvordan de har det......

Jeg håber og tror ikke at det er sandheden, men er ikke uforstående over at nogle vil tro og tænke således.......

Lad os dog hjælpe alle med at få styr på hvad der er facts, tænker bare hvor svært kan det være ?? Vi er vel en 15-20 stykker der er libareted herinde og vel 20-25 der er testet, skal vi nu ikke få nogle facts ført frem, gode eller dårlige mhs. till ccsvi teorien, blot mener jeg det er vigtigt for alle og specielt for de der måske ikke har fulgt med i teorein så længe, at de hurtigt og overskueligt kan se hvor mange der har ccsvi, og hvad resultaterne vil være efter en liberation, og på den måde er der vel ingen der kan påstå at vi prøver på at indgive falske håb, og så skulle det med evt. 20 svar hurtigt kunne fortælle om ccsvi teorien er sammenlignlig med teorien om jordstråler.... Hmm..

Så derfor alle i Liberated/testede derude send mig lige et svar skema...... Skemaet kan hentes under liberation statistik spørgeskema. og vedhæfter det også sammen med dette indlæg....

Hilsen Leif.....
« Senest Redigeret: 21 August 2010, 11:43:35 af Leif »

Offline Leif

• Moderator
  • Hero Member
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: 20 August 2010, 14:06:00 »
Hejsa.....

Så blev vi 5 der har svaret til vores lille statistik, men kom nu frisk alle i der har været så modige og haft midlerne til en liberation, håber snart min mail modtager lidt flere svar skemaer, da jeg kan forstå at interessen for at høre hvordan det er gået efter operationen er meget stor, og at i uanset om i har positivt, neuralt eller negativt at berette kan i hjælpe rigtig mange med at danne sig et indtryk af hvad de skal mene omkring det at blive liberated....... Og husk det er helt anonymt og tager sikkert højest 5 minutter...... :-)

Hilsen Leif.....
« Senest Redigeret: 20 August 2010, 17:25:38 af Leif »

Offline Leif

• Moderator
  • Hero Member
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: 21 August 2010, 12:03:09 »
Øv bøv......... :-)

Ny internet udbyder så ny mail adr. Grr.....  Så husk at fremover skal spørgeskema sendes til leif.linnegaard@live.dk

Skema er vedhæftet nederst i denne mail......

Leif...

Offline Lisa.T

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: 21 August 2010, 12:55:09 »
En bi-bemærkning.    Leif, jeg kan se, at du er blevet udnævnt til moderator. Tillykke med den nye status, og velkommen til!    :)

Offline Leif

• Moderator
  • Hero Member
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: 21 August 2010, 13:33:37 »
Hej Lisa..... :-)

Tak skal du have...... Griner.    Er også meget beæret..... He He.... Jeg skulle jo kunne komme ind og ændre i statistikken efterhånden som der indløb resultater, men det sker så ikke lige så ofte.... Hmm....  

Håber at der stille og rolig kommer flere med..........

Hilsen Leif........
« Senest Redigeret: 22 August 2010, 15:44:07 af Leif »