Forfatter Emne: Skippers nye bog om CCSVI!  (Læst 25713 gange)

Offline hag

• Administrator
  • Hero Member
    • Vis profil
Skippers nye bog om CCSVI!
« Dato: 14 ſeptember 2010, 22:05:13 »
Hej - så kom dagen endelig, hvor Skippers bog udkommer.

Her er en besked fra Skipper (Leif Andersen-Farmer er hans rigtige navn):

Skippers bog om CCSVI

Kære alle CCSVI’er. Det er en mærkelig fornemmelse at skrive en bog. Ikke
mindst, når den handler om et emne, som ”ikke eksisterer”. For alle vi, der er
overbeviste om, at CCVSI er en vej frem i junglen, modsiges af det ”etablerede”
system, der skam nok ved bedre. For hvad pokker bilder vi os ind? MS er jo
autoimmun. Det er en (gammel)kendt sag. Og kan ikke helbredes eller lindres
med sikker diagnose. Lægerne har forsket i 60 år med imponerende fiasko,
helt uden brugbart resultat, og der er brugt mange millioner hvert år, til at nå
ingenting. Derfor er det vel kun naturligt, at vi skal lytte til sagkundskaben. Den
påstår, at jorden er flad! Og foreskriver mediciner, som i bedste fald lindrer,
men helbreder ikke. Og koster mindst 150.000 pr. år. Pr. patient. Det har jeg
skrevet en bog om. Den handler om mangel på sikkerhedsnet. Og om tro, håb
og kærlighed. Og MSForums frontkæmpere. Er hos boghandlerne om kort tid.

Skipper.

Presseomtale:  http://amtsavisen.dk/article/20100914/RAM/709149938/1060/navne
« Senest Redigeret: 14 ſeptember 2010, 22:27:42 af hag »
47 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. Liberation hos Ameds i Polen.
FMT behandling hos Taymount i England.
Nu på Gilenya.

Offline Lisa.T

• Global Moderator
  • Hero Member
  • I'm not perfect, but my dog loves me!
    • Vis profil
Sv: Skippers nye bog om CCSVI!
« Svar #1 Dato: 14 ſeptember 2010, 22:09:52 »
Skipper burde næsten sende en kopi til Haarder. Det vil sikkert være god go'nat læsning for ham......
SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%. 1. juni 2013 startet D-vit. kur.

Offline Skipper

• Full Member
  • Skipper og Lisbeth
    • Vis profil
    • Bog, Multipel Sclerose Helvede/Retur, Yes You Can!
« Svar #2 Dato: 15 ſeptember 2010, 07:14:55 »
Ork, Lisa. Konen har allerede sendt den!
Skipper. Gift med Lisbeth, der er RRMS patient og liberated 9. marts 2010 hos professor T. Vogl som første dansker nogensinde. Still going strong uden bivirkninger. Ingen medicin siden indgrebet. Se evt. hendes historie via vor hjemmeside på:  http://www.andersen-farmer.dk

Offline hag

• Administrator
  • Hero Member
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: 19 ſeptember 2010, 20:30:01 »
Hej Leif

Jeg har modtaget din nye bog, og jeg er netop blevet færdig med at læse den.

Det er en meget rørende og malerisk beskrivelse af jeres liv sammen. Jeg sad flere gange med tårer i øjnene  :o  :)  :'(

Jeg håber at jeres bog vil hjælpe vores fælles kamp for at få CCSVI på landkortet her i Danmark
Nu på Gilenya.

Offline Mlrm

• Full Member
  • Marie
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: 29 ſeptember 2010, 11:43:04 »
Kære Leif og Lisbeth,

Jeg har nu fået læst jeres vidunderlige bog om forløbet med CCSVI.

Det er SKØN læsning! Det er en historie om kærlighed, tab og overvindelse, fortalt om en helt normal dansk familie. Man skal altså ikke hele vejen til Hollywood for at få de rigtig gode historier;-)

At få mulighed for at "være med på første række" i jeres liv, og følge jeres kamp er utroligt spændende. Som Sklerose patient føler man sig forstået og hørt!

Tænk at et så dejligt liv kan indeholde så mange udfordringer og så meget kærlighed på samme tid:-) Leif, jeg har sagt det til dig før: Lisbeth er SÅ heldig at have en mand som dig! Jeg er imponeret over den måde du har gjort Lisbeths sygdom til "jeres" fælles udfordring. DU skal vide, hvor meget det betyder for os skleroseramte, når en person står ved vores side igennem tykt og tyndt. Der findes igen større gave! For denne sygdom kan få os til at føle os så frygteligt alene.....

Til de der stadig tvivler mht. behandlingen for CCSVI: KØB BOGEN! Her kan I få en rigtig god idé om hvad CCSVI, SCANNING og BEHANDLING indebærer.

Lisbeth og Leif, hvor er det dejligt at opleve jer på tæt hold. I er virkelig et par skønne soulmates der ØNSKER LIVET! Sejt gjort:-)

I stor beundring og tak

Marie Louise

Offline hag

• Administrator
  • Hero Member
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: 29 ſeptember 2010, 15:13:09 »
Hej Marie Louise

Lige mine ord!....er bare ikke så god til at udtrykke mig  ;) ;D

Christian
Nu på Gilenya.

Offline Bjarne Fonnesbech

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: 05 Oktober 2010, 14:48:55 »
Er der nogen, der ved hvilke boghandlere (kæder), der får bogen i handlen (og fra hvornår ?)

Hilsen
Bjarne
ms-diagnose i 2002. SPMS / PPMS ? Liberated 13.1.2011 i Indien. F/U i Indien d. 11.9.11.
HSCT behandling i Mexico juni/juli 2016.

Offline Nina Ansbjørn

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: 05 Oktober 2010, 15:22:36 »
Hej Leif,

Pyyhh det var god læsning - tak! Jeg kan ikke udtrykke det bedre end Marie Louise.

Tak :)

Kh Nina
CCSVI procedure 11/11-10 i Indien ~ follow up rejse i august 2011

Offline danfin

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: 05 Oktober 2010, 19:37:47 »
Bjarne, du køber den hos forfatterens forlag:

http://www.andersen-farmer.dk/andersen-farmer.dk
MS siden 1991; SPMS siden ca. 2007. Aldrig taget neurologordineret medicin. EDSS ca. 4

Offline BR

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: 17 November 2010, 08:39:27 »
Hej Leif og Lisbeth,

Tak for god læsning under min tur til Indien. Jeg tror I må få den oversæt til engelsk og indisk. Bogen lå på mit bord og lægerne virkede meget interesseret i bogen. De kunne se forsiden ccsvi og yes we can. Obama var forresten i byen samtidig.

Hilsen Brian   

diagnose november 2003 - EDSS ½ og selvbedømt -  liberated i Indien november 2010

Offline Bjarne Fonnesbech

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: 24 November 2010, 10:42:12 »
Hej Lisbethj og Leif,

Just hjemkommet fra 1 uges ferie og 35 gr varme i Sharm-El-Sheikh (Egypten) til den danske vinter. I ferien fik jeg læst bogen og det er god læsning. Hele tiden fornemmer man under idyllen, at der er den djævel, som hedder sclerose, der lurer. Skønt, det er sluttet positivt, men med mange bekymringer og svære beslutninger undervejs.

Savner måske bare lige et par billeder af den idylliske Aa Mølle i bogen  ;)

Fik et flash-back, da jeg læste om beliggenheden ned til Mariager Fjord, tæt ved den tidl. cementfabrik "Dania" var det vist den hed, og dennes tårne man kunne se langt fra. i år 2000 var jeg nemlig på den flotte sejltur der er fra Hobro til Hadsund og ja, da jeg læste bogen, så fremstod det idylliske helt klart i min hukommelse - altså ikke lige cementtårnene - men landskabet deromkring, en perfekt placering til et hotel m.m., som i jo så flot udviklede Aa Mølle til.

Bedste hilsener fra

Bjarne Fonnesbech
ms-diagnose i 2002. SPMS / PPMS ? Liberated 13.1.2011 i Indien. F/U i Indien d. 11.9.11.
HSCT behandling i Mexico juni/juli 2016.

Offline Skipper

• Full Member
  • Skipper og Lisbeth
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: 24 November 2010, 17:46:30 »
Kære Bjarne.
Tak for din flotte hilsen, der varmer mere end du måske tror. Netop i dag fortæller avisen, at Aa Mølle er erklæret konkurs! Køberne har ikke kunnet få konceptet til at hænge sammen, og vi har læst, at de har tabt rigtigt mange penge. Det har vi - i den sammenhæng - desværre også. Tilbage står, at det resultat vi står rmed, nemlig en Lisbeth, der er tilbage på sporet, på ingen måde kan sammenlignes. Det held, vi har været ude for - som du har læst i bogen, er uden sammenligning. Penge er pludselig blevet noget andet. Men jeg er imponeret over din hukommelse og iagttagelsesevne. Tak !/Leif
Skipper. Gift med Lisbeth, der er RRMS patient og liberated 9. marts 2010 hos professor T. Vogl som første dansker nogensinde. Still going strong uden bivirkninger. Ingen medicin siden indgrebet. Se evt. hendes historie via vor hjemmeside på:  http://www.andersen-farmer.dk

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: 21 April 2011, 08:31:33 »
Hej Leif

Lige en opfølgning på din opdagelse omkring 2 slags læger ;)

Her er lidt baggrundsstof omkring, hvorfor det er så svært for de lærde, når der kommer et skift i teorierne...
Det viser sig også at CCSVI slet ikke er nogen ny opdagelse, det er "bare" blevet glemt eller fortrængt...
Teksten er lidt langhåret men essensen er ikke til at tage fejl af :-)
http://www.uwomeds.com/uwomj/v79n2/weiss.pdf

Mange hilsner
Jacob

NB: Operationen af Fruen gik godt :) Der var stoppede/forsnævrede vener i begge sider og reflux, så hermed endnu et plus til statistikken  ;)
Hun har mærket mere varme i hænder og fødder og føler sig mere klar i hovedet.
Jessie: MS diagnose jan. 11, har nok haft MS i mange år... og Fibromyalgi.
Liberatet på Medanta i Delhi, Indien d. 20.4.11
Tungmetalforgiftning, EDTA og Demoval behandling.
Jacob: Jessie´s mand, rask.

Offline bitte Mormor

• Sr. Member
    • Vis profil
    • PODMORMORs tænkeTank
« Svar #13 Dato: 21 April 2011, 11:22:16 »
Kære Jessie og Jacob
Super at høre, at der er sket ' varme' og 'klare' forbedringer.
Tak for input om paradigmeskiftet.        - det fik mig til at sappe lidt videre:
Ccsvi konference 6. maj i Sverige   http://ccsvi.se/    ,
hvor Karkirurg David Bergquist også skal holde foredrag. Han er tidl. omtalt under nyheder 2011 på Scleroseforeningens hjemmeside   hvor jeg så i 'kommentarer' at Skipper velvilligt havde sendt sin bog om Sclerose.
http://www.scleroseforeningen.dk/Service/2011/CCSVI-litteratur-under-lup.aspx
Jeg håber denne konference bliver lagt ud på nettet i stil med den danske. Spændende, når der kommer noget fra nabolandet.       
Tilmelding var den 20. april, ku’ godt ønske at REPRÆSENTANT fra Sleroseforeningen var med, måske kan de nå det efter Påske. Jeg skriver lige en mail til Direktør Mette Bryde Lind.
« Senest Redigeret: 21 April 2011, 11:31:07 af bitte Mormor »
64 år, SPMS 2003, selvhjulpen på 'helsekost',  CCSVI-Indien hold 7a, 16. aug. 2011
Lad os finde 'det stakkels bæst', og lodse det ud.

Offline Skipper

• Full Member
  • Skipper og Lisbeth
    • Vis profil
« Svar #14 Dato: 21 April 2011, 13:29:03 »
Hej Jacob. Det begynder nu at blive lidt spændende, for en ”omvendt Zamboni”, hvilket jo var det, som blev foretaget af Charcot i 1935, burde jo kunne tricke enhver seriøst arbejdende neurolog. Altså: Man foranstalter en kunstig cerebral venøs trombose på en hund, hvorved hunden bliver syg af en neurologisk betinget sygdom (som jeg udlægger det). En konklusion synes svær at komme uden om, nemlig at denne venøse obstruktion var en forløber for dannelsen af typiske sclerose følgeeffekter. Men ”så blev det lige glemt…”. Tak for din melding! Og tillykke med din hustru – håber det varer ved.