Forfatter Emne: Patientberetninger - udlandske  (Læst 51299 gange)

Offline christian

• Sr. Member
    • Vis profil
Sv: Patientberetninger - udlandske
« Svar #30 Dato: 14 April 2010, 09:34:44 »
Hej Bent

Nu kan jeg se hvad du mener. Men igen -det er slet ikke det samme klip. Det jeg refererede til er et langt indslag om Ginger.

Hmm - eller måske har du ret - hvad ved jeg... nu er jeg forvirret... jeg lider måske af et eller andet  ??? :D ???

christian
« Senest Redigeret: 14 April 2010, 09:38:11 af christian »
Atakvis Sklerose, diagnose juni 2009.

Per West

• Gæst
« Svar #31 Dato: 16 April 2010, 09:44:12 »
Tanker fra næsten den anden side af verden. Men de ligner det jeg tænker. http://www.youtube.com/watch?v=diW9KvclunU&NR=1

Offline hag

• Administrator
  • Hero Member
    • Vis profil
« Svar #32 Dato: 23 April 2010, 13:39:53 »
Den er god den her - livabird var hos dr Simka:

Citér
Well All, the day you have been waiting for, we certainly the day Liva has been waiting for...
After next to no sleep for both myself and Liva, we got up and made our way down to where Maceik was waiting to take us to the clinic.
First up was the blood test and you probably know Liva by now and she freaked at having the blood test, but did not take long.
Next was to wait in turn for Dr Simka to do the Doppler, we watched him do one of the other people in her room, very business like but super knowledgeable. When it came to Liva's turn he spent quite some time whilst she was lying down. He checked both jugulars, then had her sit up and did the same but seemed to concentrate on her right jugular.
Then came the moment of truth... keep in mind i was worried that there was nothing going to show up. Then Dr Simka explained.... he had never seen anything quite like it. The left jugular had a blockage along with a membrane, the right was also blocked, but he explained when she was sitting up the right was 100% blocked, he had never seen that before.
He then went on to the sorry not sure how to spell it, the azagori vein, and said it was incredible, good ole Liva had 2 yup you heard right 2 veins where there is only ever 1 vein, again he said this is the first time he has ever came across this... Leave it to Liva, as mentioned Dr Simka is quite business like but in the case he was smiling and even giggling because of this, i have posted a picture of him smiling away.
After the good news, it was Liva's turn for treatment. She was in for almost 1 hour which is much longer than most...
They stented the right vein and ballooned the left.
Afterwards Liva had warm hands and feet, her feet were pinky white not PURPLE as they have been for months or years. Also warm hands and 2 fingers that were completely numb and not able to use prior were completeley normal as she was wiggling them all about.
Her face also had rosey cheeks again she no longer looked pale.
The next thing she did was pick up her book and read WITHOUT glasses.
She was very energetic afterwards as well, and this is within the first hour of the treatment ending.
She is now resting and we shall see in the morning about any further developments.

All in all 150% success and i have never seen her like this, brought tears to my eyes...

Dr Simka is an AMAZING man and there is nothing we can say or do to thank him enough

All i can say is "SAINT Marion Simka"

more updates coming soon

Se her:

http://www.thisisms.com/ftopicp-106076-.html#106076

christian
47 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. Liberation hos Ameds i Polen.
FMT behandling hos Taymount i England.
Nu på Gilenya.

Offline christian

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #33 Dato: 27 April 2010, 14:52:55 »
tellnhelen (sjovt navn) er blevet Liberated i Georgetown - hendes syn er gået fra "smokey" (tilrøget) til HD (High Definition).

http://liberatedtoo.blogspot.com/

Offline hag

• Administrator
  • Hero Member
    • Vis profil
« Svar #34 Dato: 27 April 2010, 20:09:20 »
Ginger McQueen fortæller om sin Liberation, og hvordan det går nu (fra igår - 26/4-2010):

http://www.youtube.com/watch?v=IdtWfryCATo
Nu på Gilenya.

Offline hag

• Administrator
  • Hero Member
    • Vis profil
« Svar #35 Dato: 02 Maj 2010, 08:34:45 »
Se lige hende her:

THIS VIDEO WAS TAKEN 2 DAYS AGO.

http://www.youtube.com/watch?v=lvwCuPXrKgI

LESS THAN 24 HOURS AFTER CCSVI LIBERATION SURGERY YESTERDAY

http://www.youtube.com/watch?v=KYNhYtVojSQ
Nu på Gilenya.

Offline Lisa.T

• Global Moderator
  • Hero Member
  • I'm not perfect, but my dog loves me!
    • Vis profil
« Svar #36 Dato: 02 Maj 2010, 09:14:21 »
Det er helt fantastisk!! Sikke en forskel på før og efter.

Det er to klip, som alle skeptikere burde se, så kan de ikke længere påstå at det ikke gør en forskel.
SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%. 1. juni 2013 startet D-vit. kur.

Offline Dante9

• Newbie
  • *
    • Vis profil
    • Segway blogg
« Svar #37 Dato: 03 Maj 2010, 10:45:13 »

Offline Lisa.T

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Vis profil
« Svar #38 Dato: 03 Maj 2010, 11:08:11 »
Jeg får tårer i øjnene !
SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.

Offline christian

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #39 Dato: 03 Maj 2010, 12:11:29 »
Hej Lisa - tør øjnene  ;)

Det er jo altså ikke alle som oplever samme store fremgang lige efter Liberation. De fleste oplever dog forbedringer - ihvertfald nok på længere sigt.

christian

Offline Lisa.T

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Vis profil
« Svar #40 Dato: 03 Maj 2010, 12:45:29 »
Ååhh jo, Christian, jeg er uhyggeligt klar over at det ikke er alle, der får lige stor glæde af behandlingen! Jeg hører selv til dem, der nok vil mærke mindst - det er jeg klar over, ligesom ikke alle mærker forbedringer i forbindelse med IBT.

Men derfor glæder jeg mig alligevel over at se at nogen får det bedre, og at behandlingen  betyder noget. Det må da også være med til at mindske skepsissen rundt omkring. Fremgang er positivt!

Hvor er folk iøvrigt henne? Der har været ualmindeligt stille her hele weekenden - sløve padder !   :D :D :D

Offline christian

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #41 Dato: 03 Maj 2010, 14:19:31 »
Lisa - jeg tror bestemt ikke du kan konkludere noget ud fra din reaktion på IBT.

Der er også folk som er progressive, som oplever stor fremgang.

Se fx hende her:

http://www.thisisms.com/ftopic-11227-days0-orderasc-0.html

christian

Offline Anders

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #42 Dato: 03 Maj 2010, 21:43:18 »
er der nogle der ved hvor "i can jump" dame kommer fra.. jeg tænker usa/canada og tænker så at det er pæn hyrtigt hun er hjemme efter operation.. under 24 timer.. jeg er ikke helt med på hvor man kan få lavet ccsvi i usa og canada..??? virker meget mærkeligt på mig... sorry...
ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation

Offline Lisa.T

• Global Moderator
  • Hero Member
    • Vis profil
« Svar #43 Dato: 03 Maj 2010, 21:47:47 »
Jeg er ikke helt sikker, og du må ikke slå mig hvis jeg tager fejl   ::) men jeg mener hun er fra Irland.

Edit siger:

So sorry. Ifølge hendes profil på Youtube er hun fra USA. Men der står også at hun er 47, og jeg synes det er en ung pige på videoerne. Måske er det hendes mor, der poster.
« Senest Redigeret: 03 Maj 2010, 21:56:24 af Lisa.T »

Offline Anders

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #44 Dato: 04 Maj 2010, 08:42:17 »
eller også så er der noget galt med videoen.... bare det at hun er hjemme under 24 timer efter.... er de begyndt at behandle i irland..???  det jeg syntes der er ærgeligt ved videoen er at der kunne være nogle der får nogle høje håb og når de så ikke får det som hun bliver de skuffet og det er synd
ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation