Forfatter Emne: Bjarne liberated i Indien 13.1.11 + UPDATE 7.2.11 + 10.6.11  (Læst 26319 gange)

Offline Nina Ansbjørn

• Full Member
    • Vis profil
Sv: Bjarne liberated i Indien 13.1.11 + UPDATE 7.2.11 + 10.6.11
« Svar #60 Dato: 27 ſeptember 2011, 21:25:49 »
Citér
Altså vi vil gerne have dine penge
- beklager Bjarne, men det tror jeg altså absolut ikke på at Dr. Gupta har sagt, og jeg er meget ked af, at du kan finde på at udlægge det på den måde  >:(

Han kunne aldrig finde på at gøre noget, såfremt det ikke gavnede patienten - det ville være imod hans lægeløfte.

Hilsen Nina

PS: Som anført på ccsvi-indien har Vi 3 vener, - ikke 4, - dvs. 2 jugularisvener og 1 azygosvene
CCSVI procedure 11/11-10 i Indien ~ follow up rejse i august 2011

Offline Bjarne Fonnesbech

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #61 Dato: 05 Oktober 2011, 11:21:44 »
Hej piger,

Sheri: Jow, har altid trænet, måske nogen gange lidt for meget ... Lige p.t. har jeg absolut intet foretaget mig noget i 3 uger efterhånden. Men tager til fys i eftermiddag og træner balance, koordination m.m. på et sclerose-hold.

Helle: Læste godt det med Emcelle i Kiev. Ja, det er godtnok svært, hvad man skal ...

Nina: Det skal du da ikke beklage (!) Lå jo på "skafottet", lidt groggy og kan nok ikke huske det helt klart. Men jo, det er nok ikke helt sådan han har sagt, vel ? Så helt rolig.
Dog kan jeg huske, at det blev sagt af Gupta eller en af hans assistenter, at der ikke var nogen grund til at spilde mine penge på en operation, der ikke ville hjælpe. Så det  beklager jeg da, hvis jeg har formuleret det forkert så det kunne misforstås. Er da helt sikker på og overbevist om, at de i Indien (Medanta) faktisk først og fremmest tænker på patienten og dennes velbefindende før ussel mammon ! Ellers var jeg og mange andre nok heller ikke kommet der igen.

Skal da vist opdateres lidt: Mente da vi mennesker havde vi havde 4 vener. 2 totalt i hver side og en hhv. øverst og nederst i hver side ... Ja, der ser man hvor uvidende man egentligt går og er ... Så tak for det  ;)

Kh Bjarne
ms-diagnose i 2002. SPMS / PPMS ? Liberated 13.1.2011 i Indien. F/U i Indien d. 11.9.11.
HSCT behandling i Mexico juni/juli 2016.

Offline sheri

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #62 Dato: 05 Oktober 2011, 20:52:13 »
kære Bjarne

Man skal ikke presse, aldrig. Man får det bare dårligere. Jeg har i lang periode  i mange år trænet i sklerose hold med en fysioterapeut. På et tidspunkt for nogle år siden havde så dårligt at har fuldstændig stoppet med Fysio og sport, Efter at stoppede med medicin, fik det bedre igen.

Det er kun sidste et år, jeg har stoppet med fys og går kun til fitness.
Kh
Sheri
40 år, Diagnose 1996, attakvis ms. kan gå uden hjælp 300m. Blæreproblemer og træthed er min største problem med MS..Skal til Amed den 9. dec.

Offline Bjarne Fonnesbech

• Hero Member
    • Vis profil
Hej - hej,

Så er det på dato et år siden jeg tog til Indien for at blive liberated ... Der er intet nyt siden min sidste opdatering den 10.6.11, og alt er status quo. Men jeg fik da prøvet om ccsvi kunne hjælpe mig ?! Svaret er desværre, at det kan det ikke pga. den medfødte defekt i en vene, det var jo det de fandt ud af, da jeg var til F/U i Indien i september 2011.

Er stadig glad for, at jeg fik prøvet en "liberation-treatment". Så følte jeg der skete noget og jeg selv gjorde noget = tog styringen så at sige ... ;)

Men altså, "nichts neues unter der Sonne", så jeg surfer videre for det kan da for pokker ikke passe, at der absolut vil hjælpe ?  :-\

Følgende er også sket: Jeg er helt stoppet med al medicin, men har sagt ja til at deltage i et forsøg på Riget, hvor man får en lille dosis binyrebarkhormon en gang månedligt eller sådan noget.

Ellers er det stamcellebehandlingen jeg satser på. Men der er flere spørgsmål end ved ccsvi, så deeett ....

Hilsen Bjarne
ms-diagnose i 2002. SPMS / PPMS ? Liberated 13.1.2011 i Indien. F/U i Indien d. 11.9.11.
HSCT behandling i Mexico juni/juli 2016.