Forfatter Emne: Sheri liberated i Polen  (Læst 18454 gange)

Offline Bjarne Fonnesbech

• Hero Member
    • Vis profil
Sv: Sheri liberated i Polen
« Svar #45 Dato: 05 Oktober 2011, 11:30:14 »
Hey Sheri,

Dejligt med din fremgang  :).
Men surt, at du blev fyret - for sejt, at du (måske) vil satse på et fuldtidsjob. Respekt.

Kan også læse du er helt stoppet med medicin. Det overvejer jeg også; hører om flere og flere der gør det. Mon vi ms´ere egentligt bare holder en industri kørende ??? Ja, man bliver sgú lidt paranoid efterhånden.

All the best.

Bjarne
ms-diagnose i 2002. SPMS / PPMS ? Liberated 13.1.2011 i Indien. F/U i Indien d. 11.9.11.
HSCT behandling i Mexico juni/juli 2016.

Offline sheri

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #46 Dato: 05 Oktober 2011, 20:43:58 »
Hej Bjarne

Jeg synes hvis du hat attaker, skal du forsætte. Hvis du har sekundar progresiv og ingen attaker, ( som er min tilfælde), kan du overveje sammen med din neurolog at stoppe.

Jeg fik det bedre efter at jeg stoppede for 2.5 år siden. Men vi reagerer jo forskellige.
Hvilken medicin du tager? Er det Tysaberi?  det er den eneste jeg jeg har ikke prøvet ;D

Min neurolog synes ikke om det jeg har stoppet, det er mit personligt valg.
Jeg er tilfreds indtil videre :D. Og jeg har det godt her hjemme også, måske får jeg et land arbejde, men vil ikke presse mig...

Held og lykke

Sheri
40 år, Diagnose 1996, attakvis ms. kan gå uden hjælp 300m. Blæreproblemer og træthed er min største problem med MS..Skal til Amed den 9. dec.

Offline Bjarne Fonnesbech

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #47 Dato: 07 Oktober 2011, 23:58:36 »
Hej Sheri,

Det er ikke 100 pct klarlagt hvilken variant jeg har af ms. Men tror selv, at det er en af de progressive. Så overvejer da at prøve at stoppe med medicinen i en periode. Men det skal jeg selv beslutte og synes det er svært.  Yes, vi reagerer forskelligt, derfor er det også svært at vide hvordan og hvorledes ...  :o

Får Tysabri hver 4-5 uge i Århus.

Helt og lykke med jobsøgningen.  ;)

Kh Bjarne
ms-diagnose i 2002. SPMS / PPMS ? Liberated 13.1.2011 i Indien. F/U i Indien d. 11.9.11.
HSCT behandling i Mexico juni/juli 2016.