Forfatter Emne: Forsknings Nyheder  (Læst 76494 gange)

Offline per west

• Hero Member
    • Vis profil
Sv: Forsknings Nyheder
« Svar #60 Dato: 02 ſeptember 2015, 10:37:10 »
Jeg overvejer, hver gang jeg kommenterer, i hvor høj grad jeg skal forsøge at være objektiv, uden at risikere at blive anset for negativ.
Jeg oprettede en sclerosemappe på min PC dengang for godt 5 år siden, hvor jeg fik at vide at jeg har MS, og har siden troligt hver gang der blev annonceret en kur for MS, lagt links ind i mappen fra dag 1.
Når jeg nu søger på "kur" i mappen kommer der 52 hits op, og jeg har nok jublet de første 30 gange, og så blevet mere og mere realistisk, dvs. negativt overrasket, for efter annonceringen sker der absolut intet, eller også kommer der en ledende neurolog frem og beretter at det er snakeoil...   >:(

Der er for mig ingen tvivl! Den mystiske ukendte årsag til MS, er den parasit vi alle er blevet inficeret af, kaldet Neurologitis.
RR/SP ? Synsnervebet. 2001, diagnose 2009. Ballonudvidelse 2010. Ingen medicin. EDDS 2010 3. 1 år efter Vogl - 2,5 uden medicin, 2 år efter Indien 4,5! Kan medicin være placebo, og kan det være farligt at lade sig CCSVI behandle efter FDA har lukket ned?

Offline per west

• Hero Member
    • Vis profil
Sv: Forsknings Nyheder
« Svar #61 Dato: 15 Juli 2016, 11:25:43 »
Endnu et tilfælde af DANSK neurologitis: .  https://scleroseforeningen.dk/nyhed/succes-med-label-medicin-mod-sclerose

Afventer resultater fra ocrelizumab
Ifølge Finn Sellebjerg er de netop afsluttede studier af ocrelizumab, de første større undersøgelser, der nogensinde er lavet med anti-CD20 produkter i sclerosepatienter.
Men hvis rituximab er så veltolereret og sikkert, og er næsten identisk med ocrelizumab, har sclerose-patienter så reelt været afskåret et effektivt og tilmed billigt behandlingsalternativ siden 1997?
”Det kan da godt tænkes, at rituximab er lige så effektivt som ocrelizumab, men det kan lige så vel være, at der er forskelle. Da der aldrig har været gennemført en ordentlig undersøgelse af rituximab i sclerose, kan man ikke udtale sig om det med nogen væsentlig sikkerhed”, fastslår Finn Sellebjerg.*
« Senest Redigeret: 15 Juli 2016, 11:33:15 af per west »
RR/SP ? Synsnervebet. 2001, diagnose 2009. Ballonudvidelse 2010. Ingen medicin. EDDS 2010 3. 1 år efter Vogl - 2,5 uden medicin, 2 år efter Indien 4,5! Kan medicin være placebo, og kan det være farligt at lade sig CCSVI behandle efter FDA har lukket ned?

Offline Lisa.T

• Global Moderator
  • Hero Member
  • I'm not perfect, but my dog loves me!
    • Vis profil
SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%. 1. juni 2013 startet D-vit. kur.