Emner > Stamceller

Stamceller - behandling, erfaringer, links, debat m.m.

(1/86) > >>

Bjarne Fonnesbech:
Hej alle,

Jeg "vred" lige armen rundt på Hag (Christian) ;), for at spørge ham, om det ikke var en god idé med en separat tråd vedr. dette emne, som - om muligt - er endnu mere kontroversielt end ccsvi ...

Mine egne tanker går i retning af at afprøve en stamcellebehandling, da jeg - desværrre - ikke har oplevet de store forbedringer efter min "liberation".  >:( Ja, øv, skal jo måske have isat stents så, men hvis det så heller ikke hjælper, så er jeg villig til at afprøve en form for stamcellebehandling.

Men hvor er det bedst ? Og der er også flere former for den slags operationer, ikke ?

Kenneth har jo f.eks. været i Costa Rica (ham kan man følge på www.stamceller-til-kenneth.dk

Har også hørt at Anders, vil have foretaget en stamcellebehandling - i Kina.

Derudover er det også muligt at få behandlinger i Köln, Kiev og vistnok også på Medanta Hospital, New Delhi (Det hospital, som ccsvi-Indiens-rejsende benytter).

Her er et par links til et par firmaer, der tilbyder at udføre stamcellebehandling på div. sygdomme - incl. ms:

www.xcell-center.dk/

www.emcell.dk

Er der nogen som vil dele ud af deres erfaringer, viden om emnet, hospitalerne, priser  etc. etc. så kom frem  ;) Det håber jeg, så vi - også - kan debattere emnet her på den bedste ms-hp  :)

Hilsen
Bjarne

Anders:
fedt at lave en ny tråd kun om stamceller... x-cell skal man holde sig fra..generalt så de fleste "vestlige" skal man holde sig fra.. det "eneste" de gør er at tage nogle af dine stamceller... rense dem...og sprøjte dem ind igen..hjælper lidt men er langt fra pengene værd... (du får ca det samme ud af hgh/vækst homon) i kina og på costa rica gør de det på en lidt anden måde... de tager celler ud.. renser dem... finder de bedste... og så dyrker de dem så de har mange... rigtig mange... også sprøjter de dem ind igen...(kenneth retter mig nok hvis jeg skriver forkert) de steder hvor de har den vilde succes er de steder hvor de starter med at tage dine stamceller ud.. begynder at dyrke dem og imens de dyrkes bomber man dig (eller dit immunforsvar) helt ned med kemo så du er helt uden immunforsvar.. og så skyder de dine egne stamceller ind igen og de bygger så et nyt immunforsvar som ikke angriber dig igen...det er en små farlig proces da du i 3 måneder er i lidt stor fare for at stå af(dø) af selv den mindste sygdom... men når de 3 måneder er gået skulle du gerne være på rette vej... de steder som gør dette er indtil nu kun forsøgs steder... riget har gjort netop dette på en pige med kræft.. og det er samme proces for os med sklerose...

kenneth:
Hej

Ja, jeg kan ikke lade være med at blande mig ;-)

I Costa Rica nul-stillede de ikke mit immunforsvar men gav mig MEGA mange stamceller - både mine egne fedt-stamceller og udvalgte stamceller fra doneret navlestrengs-blod. De blev kombineret med intensiv fys. så stamcellerne kunne finde frem til de steder, hvor nervesignalerne ikke kom rigtigt frem.

Læs meget mere på www.stamceller-til-kenneth.dk
www.cellmedicine.com

Mvh
Kenneth

Bjarne Fonnesbech:
Hej Anders og Kenneth,

Tak for jeres input og råd - det lyder meget spændende det du skal til i Kina; Anders. Det glæder jeg mig - og andre - os til at høre meget mere om. Jeg krydser fingre. Men undskyld, hvis jeg spørger for meget ind til det - jeg erindrer jo, at du også har fået den der ccsvi-opr., så hvorfor nu (også) stamceller ? Og det i omvendt rækkefølge end Kenneth ???

Ja, jeg synes at det med udførslen af div. stamcelle-operationer er lidt af en jungle. Men jeg tror da også på, at kemo ikke er særlig sundt - og det med at nulstille ens immumforsvar lyder ikke sundt. Så kan man jo dø af en forkølelse  :(
Ved ikke helt selv, hvad jeg skal. Som ms´er skal man jo være sin egen læge (!)  :-\ Faktum er dog at jeg skal og er nødt til at prøve noget udover ccsvi, som alt andet lige "kun" gav mig en kortvarig forbedring ...
Det er dog også et økonomisk spørgsmål for mig, men hvad mon sådan en "standard-stamcellebehandling" koster ? (Om en sådan findes - det er vel individuelt ?)

PS! Kenneth: den der side du henviser til i Panama, var det dem du var ved - i Costa Rica altså ?

Kan i have en god dag.

Bedste hilsner
Bjarne

Anders:
stamceller fordi jeg ved at der er meget der kan "laves"i kroppen..som jeg har sagt mange mange gange..ccsvi er kun en sten på vejen..selvom man bliver opr.for ccsvi har man stadig ms og ms laver pæn mange skader i ens krop

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version