Forfatter Emne: EDTA-behandling ved MS  (Læst 56935 gange)

Offline Leif

• Hero Member
    • Vis profil
Sv: EDTA-behandling ved MS
« Svar #60 Dato: 13 Marts 2014, 20:12:57 »
Hej Mette….

Surt med ms men velkommen til :-)  Husk det er sørme ikke enden på livet at få diagnosen ms, og sikker på du med din unge alder vil opleve kæmpe fremskridt i forskningen inden for sygdommen..

Jeg er sikker på min udvikling af ms hænger nøje sammen med en svær kviksølv forgiftning, så måske det også er gældende for dig, men at få lavet en provokations test for at finde ud af dine kviksølvs tal, tvivler jeg meget på fortæller noget seriøs om din evt forgiftnings grad, hvilken læge er det ? og hvad er baggrunden for at denne læge kan give dig en god behandling ??? Nu skal jeg være meget varsomt, men min umildbare tanke er at du er kommet i de forkerte hænder…. Der er ganske få læger i Dk. der er eksperter på området, mig bekendt kun to, en i Århus og en i København som begge har været med i rigtig mange år, og som begge så vidt jeg ved deltager i div kurser i det meste af verden, for netop at få mere viden om bla. kviksølvsforgiftning.

Håber du kan bruge mine tanker til lidt, og du er altid velkommen til at kontakte mig…. Også evt på pm… :-)

Hilsen Leif...
spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..

Offline per west

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #61 Dato: 13 Marts 2014, 22:52:22 »
Ser lige om det lykkedes, for her har jeg beskrevet lidt om min erfaring med EDTA:
http://www.msforum.dk/index.php/topic,9.msg15729.html#msg15729
RR/SP ? Synsnervebet. 2001, diagnose 2009. Ballonudvidelse 2010. Ingen medicin. EDDS 2010 3. 1 år efter Vogl - 2,5 uden medicin, 2 år efter Indien 4,5! Kan medicin være placebo, og kan det være farligt at lade sig CCSVI behandle efter FDA har lukket ned?

Offline hag

• Administrator
  • Hero Member
    • Vis profil
« Svar #62 Dato: 14 Marts 2014, 14:14:45 »
Hej Leif

Er det iom.dk her på Sjælland du refererer til ? (Er i øvrigt 100% enig med dig omkring kviksølv - jeg forfølger selv den vej for tiden)

christian
47 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. Liberation hos Ameds i Polen.
FMT behandling hos Taymount i England.
Nu på Gilenya.

Offline Lisa.T

• Global Moderator
  • Hero Member
  • I'm not perfect, but my dog loves me!
    • Vis profil
« Svar #63 Dato: 14 Marts 2014, 20:33:49 »
På FB i dag er dette opslag, som fortæller bl.a. om Spirulina og Clorella. Der står at Clorella er godt til at afgifte kroppen for specielt kviksølv. Ville bare lige nævne det....

http://foodmatters.tv/articles-1/the-miracle-superfood-packs-more-protein-than-red-meat
SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%. 1. juni 2013 startet D-vit. kur.

Offline Leif

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #64 Dato: 14 Marts 2014, 21:28:13 »
Hej Christian…

Jo der går du vist ikke galt i byen, mener også tandlæge Henrik Lichtenberg`har virkelig styr på tingene der ovre hinsides…. :-)  Her i Jylland er der Bruce Phillip Kyle, uden ham tror jeg ikke jeg havde været her i dag.

Hilsen Leif.
spms. diagnose i 92. Rimelig mobil og arbejder..

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #65 Dato: 14 Marts 2014, 22:16:52 »
Og Sr. Flytlie Vejle og Jr. Flytlie Aarhus, altså EDTA læger

Jacob
Jessie: MS diagnose jan. 11, har nok haft MS i mange år... og Fibromyalgi.
Liberatet på Medanta i Delhi, Indien d. 20.4.11
Tungmetalforgiftning, EDTA og Demoval behandling.
Jacob: Jessie´s mand, rask.

Offline danfin

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #66 Dato: 15 Marts 2014, 18:21:33 »
Opdatering Sjælland : Henrik Lichtenberg har vist været død i nogle år...

Bernt
MS siden 1991; SPMS siden ca. 2007. Aldrig taget neurologordineret medicin. EDSS ca. 4

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #67 Dato: 16 Marts 2014, 09:57:16 »
http://www.edta-patientforeningen.dk/
Citat fra siden:
Vidste du at EDTA-cheleringsbehandling er en af de største revolutioner indenfor lægevidenskaben de sidste 50 år.
Denne behandling, der er en skånsom medicinsk behandling af åreforkalkning, må kun udføres af specialuddannede læger

Jacob
Jessie: MS diagnose jan. 11, har nok haft MS i mange år... og Fibromyalgi.
Liberatet på Medanta i Delhi, Indien d. 20.4.11
Tungmetalforgiftning, EDTA og Demoval behandling.
Jacob: Jessie´s mand, rask.