Hej Emil
Det er en meget udførlig artikel, du henviser til om disse teorier bag MS.
Jeg synes bare ikke man kommer nogen vegne med at slå modstanderen oven i hovedet. Vi må være kreative og geniale, og vise at MS kan kureres.
Jeg kan sagtens følge tanken, for jeg mærker også positiv effekt på sclerosen ved antibiotika-kur. Specielt tror jeg, at Minocykline eller doxycycline er godt efter et CCSVI-indgreb, hvor kredsløbet igen kan arbejde mere effektivt, og selv hjælpe til med at bekæmpe disse spirochetes. Problemet er bare, hvor længe, du kan tåle en sådan antibiotika-kur uden det går ud over noget andet. Hvis det er livslangt, er det også symptombehandling, men for nogen, sikkert det eneste virkningsfulde.
Jeg er i gang med at skaffe noget doxycycline, og supplerer allerede med bakterie-nedsættende kosttilskud.
Ser ud som om de fleste oplysninger er flere år gamle (kan ikke umiddelbart se en dato), og så er de bredspektrede antibiotika, makrolider, måske ikke med. Hælder selv mest til, uden at vide, doxycycline, som jeg har læst et sted, er semisynthetic, hvad det så end er?
Jeg synes, at der her i forum, er skrevet en del om borrellia og MS. Søren har f.eks. fået test i Tyskland, hvor testen er mere udførlig end den danske.
Men gå i gang, og find ud af, hvordan det nogenlunde hænger sammen for dig.
Hjernekosten, er jeg også helt enig i, er nødvendig, så kroppen har mulighed for at beholde en bedring.
Birte