Man har jo lov at håbe, Anders. Jeg har ingen ide om hvorvidt neurologerne vil give adgang til ens egne stamceller efter patientens behov. Jeg tror det nu ikke, desværre.
Stadig håber jeg på, at der vil bleve skredet ind, politisk over for overgrebene på sclerosepatienterne, lægestandens humane universalforsøgsmodel.
Ligegyldigt hvor man klikker ind på emnet CCSVI, så bliver man afledt til andre sclerosesider som enten er koncentreret om neurologernes forsøg som modbeviser at CCSVI overhovedet eksisterer, eller også til sider som blot handler om sclerose, generelt.
Lobbyismen så bastant at det til fulde beviser at CCSVI er et utroligt vigtigt område at få undersøgt af de rette eksperter, hvilket, det har de selv bevist, i hvertfald ikke er neurologerne.
Neurologerne må ikke foretage sig noget som kan påvirke omsætningen inden for sclerosemedicin, negativt, så hvis ikke stamcellebehandlingen kan koste tilsvarende eller mere, end medicinen der bruges idag, så vil stamcellebehandlingen ikke blive tilbudt bredt.
Så vil også Nordea gå imod, for at beskytte deres investeringer i farma-aktier og forskning i sund aldring, utvivlsomt i sammenhæng med et stigende forbrug af alderdomsafhjælpende medicinske produkter.
Men det bliver nu spændende at følge med i dit stamcelleforsøg, uanset hvad, Anders.