Emner > Skrå seng

Skrå seng

<< < (2/49) > >>

christian:
Fint nok Lisa - jeg tror på min mini-teori alligevel  ;)

christian

Sønderjyde:
Hej med jer..

Det lyder da lidt vildt at det måake kan have en positiv effekt..
Det er da noget der er enkelt og nemt at afprøve.. Så tror da det er noget der skal prøves..
Har en evaluation seng så kunne jo lige strate med at hæve den lidt i det første.. Ind til man lige finder noget man kan sætte under så det er hele sengen der hæves i den ene ende..

Søren.

Lisa.T:
Hej Med-Sønderjyde (jeg er alsinger). Ja, det lyder lidt vildt, men jeg har oplevet forbedringer i min generelle tilstand. Du skal ikke forvente det helt store, men små små ting har også betydning. Jeg mærkede det med det samme, andre skal have mere tålmodighed i et par måneder.

Jeg sover bedre end et lille barn og er helt udhvilet om morgenen.!!!  God fornøjelse.

christian:
Hej sønderjyde - velkommen!

Ja for mig har det haft en stor effekt. Jeg føler, at det for mig måske kan holde attaks tilbage - men det kan tiden kun vise.

Jeg håber at du har sovet godt :-)

Jeg tror ikke det er en god ide at sove i en seng, hvor kun halvdelen er skrå. En af mine kolleger prøvede netop det, og døjede efterfølgende med ondt i ryggen.

15cm (6ins) block------------------- 7.5cm (3ins) block----------- Castors off bottom

christian

hag:
Dr. Claude Franceschi - direktør på Paris Hospitals Vaskulære laboratorie snakker her om de hæmodynamiske faktorer i CCSVI:

http://andrewkennethfletcher.blogspot.com/2009/12/ccsvi-in-multiple-sclerosis-ccsvi.html

Han anbefaler faktisk CCSVI patienter at sove i en hævet seng !

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

[*] Forrige side

Skift til fuld version