Forfatter Emne: THC olie .. Hamp olie  (Læst 20801 gange)

Offline Anders

• Hero Member
    • Vis profil
THC olie .. Hamp olie
« Dato: 29 Oktober 2013, 10:31:26 »
Faldt over dette som jeg syntes er en smule sjovt at læse om.. her et kort uddrag

Spred venligt denne viden om hash olie-kuren. Sygdomme som hash olie antages at kunne kurere er blandt andre: 90 % af alle former for kræft, sukkersyge, astma, gigt, sclerose, brandsår og kroniske smerter

og her et link til hele artiklen.. http://www.alternativ.info/doc/artikler/art2011_pje_hasholie.mv

http://www.alternativ.info/doc/artikler/art2011_pje_hasholie.mv
ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation

Offline Anders

• Hero Member
    • Vis profil
Sv: THC olie .. Hamp olie
« Svar #1 Dato: 20 December 2013, 12:49:54 »
Bør læses.. der er ikke helt nyt med thc... man kan iøvrit få det både på spray og som pille hvis man har ms..

http://videnskab.dk/krop-sundhed/cannabis-kan-draebe-kraeftceller-og-bremse-sklerose
ms type : ved ikke ::: diagnose juni 2007. EDSS ca 4 (måske) har fået liberation operation

Offline per west

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: 21 December 2013, 13:28:33 »
Desværre har vi i Danmark altid en nyttig idiot som kan stå frem og gøre det nærmest umuligt at nyttiggøre f.eks. cannabis' mange nyttige egenskaber. I dette tilfælde hedder den nyttige idiot, her i form af Socialdemokratiets retsordfører, Trine Bramsen som blot konstaterer: Hash er ulovligt, punktum!

Der skal sørme ikke stilles forhindringer for kræfts chancer for at brede sig.

2000 bilister i år har mistet kørekortet, fordi der kunne spores 0,001 mg. THC i bilisternes blod, hvilket ikke får dette eksempel på fejlopdragen amazone til at ryste på hånden.

Hvor er det sjovt at ødelægge livet for almindelige mennesker, synes den slags ofte at mene.

Store undersøgelser inden for transportsektoren har ikke kunnet påvise forhøjet risiko for ulykker, når indholdet af THC ligger på bagatelgrænsen, men alligevel fremtures der.

Vi lever i selvfedhedens årti ser det ud til, og der er ikke meget plads til begejstring.

http://www.mx.dk/nyheder/danmark/story/11025627
« Senest Redigeret: 21 December 2013, 13:35:22 af per west »
RR/SP ? Synsnervebet. 2001, diagnose 2009. Ballonudvidelse 2010. Ingen medicin. EDDS 2010 3. 1 år efter Vogl - 2,5 uden medicin, 2 år efter Indien 4,5! Kan medicin være placebo, og kan det være farligt at lade sig CCSVI behandle efter FDA har lukket ned?

Offline bitte Mormor

• Sr. Member
    • Vis profil
    • PODMORMORs tænkeTank
« Svar #3 Dato: 23 Januar 2014, 19:06:04 »
Jeg ved ikke hvad jeg skal tro, men med en kærlig mand, som doserende cannabisolien, hjemmelavet, så kan der ske underværker. Oversæt i Google, så glider historien lettere ind.
http://oldschoolcannabisoil.blogspot.dk/2013/11/oco-cannabis-oil-treatment-for-ms.html
Fantastisk godt klaret ikke at fortælle lægen, hvad de har gjort. Det vil jeg prøve, når jeg skal på Riget næste gang. Ingen svar, med mindre der kommer interesserede spørgsmål.
Birte
64 år, SPMS 2003, selvhjulpen på 'helsekost',  CCSVI-Indien hold 7a, 16. aug. 2011
Lad os finde 'det stakkels bæst', og lodse det ud.

Offline Anders

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: 27 Januar 2014, 23:40:50 »
Jeg glæder mig helt vildt til stamcelle forsøget er slut.. Så skal jeg bare igang... Ved at man kan få det lige ude på Christiania og man kan vist også få det leveret

Offline Lisa.T

• Global Moderator
  • Hero Member
  • I'm not perfect, but my dog loves me!
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: 28 Januar 2014, 09:25:45 »
Bare lige et spørgsmål fra dumme mig: er hampefrøolie det samme, som I snakker om?

http://www.superbest.dk/produkt/urtekram-hampefroeolie-oekologisk
SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%. 1. juni 2013 startet D-vit. kur.

Offline Anders

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: 21 Februar 2014, 12:20:41 »
jeg har en kontakt til en i vanløse som har super godt styr på thc/hash/cannabis.. hvor mange ville være på et fordrag af ham..???

Offline bitte Mormor

• Sr. Member
    • Vis profil
    • PODMORMORs tænkeTank
« Svar #7 Dato: 21 Februar 2014, 14:14:32 »
Kære Anders.
Jeg melder mig som interesseret. Bor selv i Kbh. Ø.
birte
64 år, SPMS 2003, selvhjulpen på 'helsekost',  CCSVI-Indien hold 7a, 16. aug. 2011

Offline Anders

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: 22 Februar 2014, 16:27:48 »
Hvis vi kan blive 10 ( 8 ) mere så ser det lyst ud

Offline Anders

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: 07 Marts 2014, 22:00:40 »
Skulle man få lyst til at hoppe på noget enten olie eller baren joint så kontakt først egen læge og bed om sativex... Det indeholder også thc og så har man en "lovlig "grund til at have det i blodet i..

Offline HD4ever

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: 09 Marts 2014, 19:45:27 »
Hej
Man kan også lave småkager,det der er det primære
er at indtage det oralt,så til dem der har lyst frem med bogen med opskrifter
og husk at canabissen skal opløses i smør  ;D
Et motto jeg hørte engang i Roskilde :
Skæve børn leger bedst.

Offline PiaB

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: 09 Marts 2014, 21:41:27 »
Hej Anders.

Den var god, den med lægen og sativex. Jeg har nemlig været på den lokale politistation og spurgt om jeg må tage olien en uge i min ferie, og så komme op og få målt det i deres narkometer, og det har de sagt ja til, hvis jeg kunne få noget skriftligt fra min læge, så det burde jo ikke være et problem. Jeg har bare ikke råd til at miste mit kørekort.

Kh Pia
Attackvis MS siden 2005 - Blære, balance, føleforstyrelser i benene og gangdistanceproblemer, Mulig EDSS på 4,5. Tysabri i 2 år uden attacker -Ameds den 29/10

Offline bitte Mormor

• Sr. Member
    • Vis profil
    • PODMORMORs tænkeTank
« Svar #12 Dato: 12 Marts 2014, 10:13:41 »
Jeg tager en portion, svarende til et riskorn, CBD olie hver dag. Mit system vil ikke have mere, for jeg føler mig lynhurtigt rundt på gulvet og er ikke mig selv.
Tog igår den sædvanlige dosis, tog derpå til Station City i Kbh. og spurgte, om jeg kunne blive narkotestet. Det kunne ikke lade sig gøre, eftersom de ikke havde en sådan måler, som kun visse enheder er i besiddelse af. Den vagthavende politibetjent var venlig, men lidt brysk, og påpegede nul-tolerancen indenfor dette område.
Han anbefalede at gå til egen læge for en blodprøve. Så meget obs er jeg nu ikke på dette problem, og bliver ved med at ta' éen dråbe, som passer mig. Samfundet er langt fra klar til disse håndteringer. Glæder mig til at høre om din test, Pia.

Offline Anders

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: 17 Marts 2014, 12:16:09 »
og deres 0- tolorence er netop grunden til at man skal få udskrevet sativex eller et andet medicin fra lægen som indeeholder thc.. hvis man har en resept på det må man nemlig gerne tage det,,også selvom at det ikke er det man tager men i virkeligheden tager man sin thc-olie

Offline bitte Mormor

• Sr. Member
    • Vis profil
    • PODMORMORs tænkeTank
« Svar #14 Dato: 17 Marts 2014, 12:47:42 »
Ja, Anders.
Kreativ tænkning kan ofte hjælpe.
Hvis jeg var vildt i tvivl med dråberne, så kunne jeg jo også købe test online eller apotek.
Birte