Forfatter Emne: Forsøg med skrå seng  (Læst 16806 gange)

Offline per west

• Hero Member
    • Vis profil
Forsøg med skrå seng
« Dato: 11 April 2014, 19:21:44 »
Nu skal der udføres klinisk forsøg af effekten af skrå seng, mener Andrew K. Fletcher . https://you.38degrees.org.uk/petitions/inclined-bed-therapy-ibt-for-our-hospitals?source=facebook-share-button&time=1397217857

Ret interessant. Andrew K. Fletcher fortæller at man har fundet ud af, at de gamle egyptere sov med hovedet hævet, og forsøger at motivere sundhedssystemet til klinisk forsøg for patienter som lider af MS og opfordrer facebookere til at dele hans petition....
RR/SP ? Synsnervebet. 2001, diagnose 2009. Ballonudvidelse 2010. Ingen medicin. EDDS 2010 3. 1 år efter Vogl - 2,5 uden medicin, 2 år efter Indien 4,5! Kan medicin være placebo, og kan det være farligt at lade sig CCSVI behandle efter FDA har lukket ned?

Offline FrediBobic

• Newbie
  • *
    • Vis profil
Sv: Forsøg med skrå seng
« Svar #1 Dato: 04 ſeptember 2014, 22:34:04 »
Super!!

Offline Lisa.T

• Global Moderator
  • Hero Member
  • I'm not perfect, but my dog loves me!
    • Vis profil
Sv: Forsøg med skrå seng
« Svar #2 Dato: 06 ſeptember 2014, 09:34:48 »
Jeg har sovet i skrå seng nu i flere år. Det har ikke indvirket på mine symptomer, hverken på den ene eller anden  måde.

Men, det har helt sikkert forbedret in søvnkvalitet, jeg sover dybt og inderligt, og vågner udhvilet og frisk. I den periode i vinter, hvor jeg var meget syg, og havde en hospitalsseng seng herhjemme, fordi hjemmeplejen passede mig, lå jeg så på en 'lige' seng. Jeg sov dårligt, lå dårligt, var tit vågen, fandt ingen ro og savnede min skrå seng ubeskriveligt.

Nu har jeg så længe igen sovet i min egen seng, er tilbage på 'et skråplan' og nu sover jeg igen godt.
SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%. 1. juni 2013 startet D-vit. kur.