Forfatter Emne: Vacciner  (Læst 15280 gange)

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
Vacciner
« Dato: 03 Maj 2014, 00:25:07 »
Da mere og mere tyder på der kan være et link mellem MS og vacciner oprettes denne tråd.

Aluminium i vacciner og udvikling af autoimmunitet hos børn

Introduktion
Aluminium (AL) er en ekstrem nervegift og forsøg har vist dens hjerneforstyrrende egenskaber både før og efter fødsel. Desuden er AL et meget potent stimulator af immunsystemet, hvorfor det benyttes som et hjælpestof.

Derfor er det overraskende at sikkerheden med AL fortsat beror på formodning, snarere end videnskabelig bevis, efter 80 års brug. Eksempelvis vides intet om dets giftighed og farmakokinetik hos spædbørn og børn. På den anden side ved man at langvarig påvirkning af AL kan medføre kognitiv dysfunktion og autoimmunitet hos voksne.

På trods af det, fortsætter man med at eksponere børn for AL i doser meget højere end til voksne, via børnevaccinationsprogrammet.

Alle undersøgelser om AL som hjælpestof er hidtil foretaget hos voksne. Hvis få vaccinationer hos voksne kan medføre uønskede bivirkninger i sammenhæng med ”ASIA” syndromet (autoinflammatorisk syndrom forårsaget af hjælpestoffer) er det kun rimeligt at formode AL medfører mindst samme påvirkninger hos børn, i mangel af videnskabelig bevis.

Formålet med denne evaluering er at undersøge mekanismerne for AL giftigheden med særlig vægt på det udviklende neuro-immune system og ”ASIA” syndromet, for således at kaste lys på dette uafklarede spørgsmål.

http://vaccineinfo.dk/artikler/2012/aluminium-i-vacciner-og-udvikling-af-autoimmunitet-hos-boern.aspx?PID=661&M=NewsV2&Action=1

Jacob
Jessie: MS diagnose jan. 11, har nok haft MS i mange år... og Fibromyalgi.
Liberatet på Medanta i Delhi, Indien d. 20.4.11
Tungmetalforgiftning, EDTA og Demoval behandling.
Jacob: Jessie´s mand, rask.

Offline Lisa.T

• Global Moderator
  • Hero Member
  • I'm not perfect, but my dog loves me!
    • Vis profil
Sv: Vacciner
« Svar #1 Dato: 03 Maj 2014, 08:05:04 »
Jacob, jeg fortsætter lige tråden fra 'nyheder'  her, hvor det mere rigtigt hører hjemme.

Ja, Heilpraktikeren sagde godt nok, at den TB vaccination, jeg fik i barndommen, har sat min MS i gang, men der må jo være flere faktorer, der spiller ind. Vi var en ret stor flok, der blev TB vaccinerede den gang, og jeg er mig bekendt den eneste, der har udviklet MS eller anden alvorlig sygdom.

Jeg har kontakt stadig til en del af mine gamle skolekammerater, (hurra for FB!), og bortset fra én, der har en gigt sygdom, så er der ikke andre, der har alvorlig sygdom.

Det er nok ikke vaccinen alene, der har skylden.
SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%. 1. juni 2013 startet D-vit. kur.

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: 04 Maj 2014, 23:21:48 »
Ja, det har du helt ret i, men det er stadig mulighed.
Vi er alle indrettet forskelligt og har en miljømæssig arv med i vores bagage, helt fra spæd.
Vores mødre aflevere jo desværre en hel del af hendes ophobede giftstoffer til barnet, både i livmoderen og ved amning. 
Det er et spørgsmål om, hvad vi hver især kan tåle, hvordan kroppen reagerer på belastningen og hvornår bægeret flyder over!
Mange tolerer f.eks. HPV vaccinen fint mens andre (måske endda en del) bliver meget alvorligt syge.
MFR vaccinen er et andet eksempel, hvor nogen børn bliver ramt af autisme.

Kan du huske om du evt. var syg eller havde infektion, da du fik vaccinen?
Det er muligvis også en faktor der spiller ind, altså den generelle sundheds tilstand når man får en vaccine.

Mange hilsner
Jacob

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: 05 Maj 2014, 16:10:45 »
Doctors Against Vaccines: The Other Side of the Story is Not Being Told

Health Impact News Editor Comments:

The pro-Pharma mainstream media would like everyone to believe that doctors and “scientists” all agree that vaccines are safe and effective, and that dissenters are uneducated or uninformed parents.

Not true.  Doctors and scientists who dare to speak out against the status quo, putting their own careers in jeopardy for telling the other side of the story, are of course few, and clearly in the minority. But that does not mean they do not exist. It just means they are fewer in number, because they value truth and the health and well-being of the public more than financial connections to the pharmaceutical industry.

Leslie Manookian, producer of “The Greater Good” movie, lists over 150 scientists and physicians who have questioned vaccines publicly. Read the list here.
http://www.greatergoodmovie.org/
http://www.greatergoodmovie.org/news-views/doctors-and-scientists-with-concerns-about-vaccines/

http://healthimpactnews.com/2014/doctors-against-vaccines-the-other-side-of-the-story-is-not-being-told/

Jacob

Offline Bjarne Fonnesbech

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: 05 Maj 2014, 17:26:34 »
Hej,

Enig i det overordnede mht. vaccinationer, at langtids-effekterne ikke kendes. Og hvad de forskellige vacciner er skyld i så at sige ???

Det er jo "dejligt" at en vaccine f.eks. gør, at man ikke får en given sygdom, men hvad så hvis den udvikler en anden ???

Vi har vist debatteret lidt desang. i tråde med "influenza-vaccine".

Selv tænker jeg en del over dette, altså hvad er de vacciner man fik som barn skyld i ? Jeg fik mod kopper, calmette bl.a.
Sidenhen fik jeg i en årrække indsprøjtninger (1 x månedligt om sommeren) mod høfeber. Eftersom jeg er blevet ældre et jeg vokset fra høfeberen (heldigvis, for min barndom var et helvede - jeg elskede at spille fodbold, men nøs som en anden hest, når jeg "kom på græs"  :D).

Jeg er den eneste i familien, det gælder både søskende, fætre og kusiner der har så en alvorlig sygdom. En onkel døde dog sidste år af følgevirkningerne af Parkinson. Men han og jeg var ikke i familie i "lige linje", hvis man kan sige sådan.

Nok om det, gjort er jo gjort mht. de forskellige vacciner og det kan ikke gøres om. Men være på vagt overfor fremtidige vacciner, det kan og bør man være. Jeg har ikke fået en vaccination mod influenza de sidste par år. Kan ikke mærke forskel. Men var dog syg en enkelt gang i vinters...

Hilsen Bjarne
ms-diagnose i 2002. SPMS / PPMS ? Liberated 13.1.2011 i Indien. F/U i Indien d. 11.9.11.
HSCT behandling i Mexico juni/juli 2016.

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: 10 Maj 2014, 20:49:31 »
Vaccination: Nyt initiativ med vaccineinfo
 Denne infoside giver et rigtig godt indblik i det sidste nye om vacciner, bivirkninger (og virkninger), skandaler, retssager og ny forskning om emnet vaccine.
Se det gode tiltag her:
http://hpv-vaccine-info.org/

Jacob

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: 10 Maj 2014, 20:57:22 »
Sakset fra Mayday-info.dk
Vaccination: Aluminium sættes i forbindelse med et nyt syndrom

Mens "anti-vaccinister" bliver hængt ud som uvidenskabelige frygtspekulanter, er en voksende mængde af forskning på vej fra de øverste lag af medicinsk immunologi. Den bekræfter, hvad alle de skøre har sagt i årevis om de ødelæggende virkninger af vaccineingredienser. De største navne inden for forskning i det menneskelige immunsystem er knyttet til aktuelle artikler i den mest prestigefyldte immunologi-litteratur, der forbinder udbredte vaccineingredienser såsom aluminium med skrækindjagende moderne epidemier af immun-medierede sygdomme, herunder autisme og Alzheimers.
Derudover har de identificeret et helt nyt post-vaccinesyndrom: autoimmun inflammatorisk syndrom induceret af adjuvanser (ASIA) [adjuvans = hjælpestof, vaccinebooster]. Og mens studiet af ASIA sætter spotlyset på de underliggende mekanismer, der får vaccineingredienser til at udløse sygdom, afslører det også revnerne i fundamentet for et århundredes vaccineortodoksi.
Læs mere her (eng.):
http://healthimpactnews.com/2014/a-new-autoimmunity-syndrome-linked-to-aluminum-in-vaccines/

Jacob

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: 10 Maj 2014, 23:16:55 »
Yderst interessant artikel fra Mercola, om vores hjernes evne til at regenerer og tungmetallers samt glyphosats effekt på denne.
Artiklen kunne postes i mange tråde herinde, da den omhandler mange områder...
Den forklare hvilke onde cirkler der bliver at i gang, når man udsættes for tungmetaller og Glyphosate.

Sulfate, Sleep and Sunlight: The Disruptive and Destructive Effects of Heavy Metals and Glyphosate

Story at-a-glance 

Nearly 24 million Americans suffer some form of autoimmune disease, and millions more are affected by neurological disorders

Research suggests neurological brain diseases have a common origin that begins with an insufficient supply of sulfate to the brain. Sulfate is the oxidized form of sulfur

Systemic sulfate deficiency may be the most important factor in many of the health issues facing us today

A key role of the pineal gland is to synthesize and secrete melatonin, which controls the sleep/wake cycle. Melatonin also appears to be an important part of the sulfate delivery system

When children are overexposed to glyphosate, especially through consumption of GMOs, it can increase the likelihood of a reaction to vaccination

Summary

Taken together, the body of evidence elegantly assembled by Dr. Seneff supports her hypothesis that the epidemic levels of autism (and other diseases such as Alzheimer's disease) currently seen in the Western world are caused by a severe deficiency in sulfate supplies to the brain. Under optimal circumstances, the pineal gland can synthesize sulfate stimulated by sunlight and deliver it via melatonin sulfate to the brain. However, aluminum, mercury, and glyphosate are working synergistically to derail this process, and sunlight deficiency (exacerbated by the misguided use of sunscreens containing aluminum nanoparticles) is further contributing to the pathology.

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2014/05/08/heavy-metals-glyphosate-health-effects.aspx

Jacob

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #8 Dato: 02 August 2014, 09:06:56 »
Vaccination: Trusler får læger og journalister til at holde mund

Kritisk journalistik om HPV-vaccinen er en heftig kampplads med reporterne og medicinalfirmaet Sanofi Pasteur MSD i hvert deres ringhjørne. Journalisterne taler om et firma, der styrer vinklingen og spreder frygt blandt kilderne, mens virksomheden mener, at journalistikken er så usaglig, at piger risikerer at dø, fordi de ikke tør lade sig vaccinere.

http://www.journalisten.dk/journalistik-som-det-her-risikerer-i-sidste-ende-koste-liv

Jacob

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #9 Dato: 31 August 2014, 21:38:13 »
CDC scientific fraud: an update on Dr. Poul Thorsen who authored fraudulent study 'disproving' vaccine-autism connection and stole millions of dollars

(NaturalNews) The very legitimacy of the U.S. Centers for Disease Control and Prevention (CDC) as a trustworthy safeguard of public health hangs in the balance as evidence continues to emerge about rampant deception, fraud and even money laundering within the agency. Specifically with regard to vaccines and autism, key players involved in the propaganda campaign to deny this link are now being exposed as liars working on behalf of the vaccine industry.

One such liar is Dr. Poul Thorsen, a Danish scientist who was indicted for stealing millions of dollars from the CDC and using it to cover up vaccine dangers. Thorsen, as you may recall, was heavily involved in producing a stream of fraudulent studies that supposedly "disproved" the now-evident link between vaccines and autism. The CDC has also continually cited Thorsen's studies as "evidence" that vaccines are safe, declaring the debate to be over in light of their findings.

But, one by one, these and various other studies, including a prominent one published in the journal Pediatrics, are being called into question due to fraud and author conflicts of interest. And to make matters worse, the U.S. Department of Justice (DOJ) has yet to even follow through with its indictment of Thorsen, who continues to produce phony studies from his cozy position at Sygehus Lillebaelt Hospital in Kolding, Denmark.

Learn more: http://www.naturalnews.com/046644_MMR_vaccine_autism_scientific_fraud.html#ixzz3C04pCqwJ

Jacob

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #10 Dato: 31 August 2014, 21:39:26 »
Dr. Andrew Wakefield speaks out about CDC scientist's admission of vaccine research fraud - video

(NaturalNews) A stunning new interview with Dr. Andrew Wakefield conducted by Gary Franchi of the Next News Network has just been posted. This interview is the first video interview with Dr. Wakefield following the admission of scientific fraud by a top CDC scientist named Dr. William Thompson.

Earlier this week, Dr. Thompson went public with an historic confession, admitting the CDC knowingly conspired to bury the evidence that MMR vaccines caused a 340% increase in autism among African-American children.

"The autism community has been deceived for a period of 13 years," says Dr. Wakefield in the interview. "These children have gone untreated and relatively neglected by the government and others; the parents [were] dismissed, vilified and humiliated when they tried to say my child was damaged by this vaccine. ...The CDC have been covering this up. It's an utter disgrace. For me, it's a sadness that this has come to pass. It's a tragedy. Yes, it vindicates the [theory] that we put forward to the CDC originally... [the CDC] has been covering it up since 2001."

Watch the full interview on YouTube:
http://www.youtube.com/watch?v=oPTxDzsVvyY

Learn more: http://www.naturalnews.com/046661_Dr_Andrew_Wakefield_CDC_whistleblower_MMR_vaccines.html#ixzz3C0575Ibf

Jacob

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #11 Dato: 24 Oktober 2014, 22:45:46 »
Smider lige Lisa´s link ind her:
Det kommer ikke helt bag på mig - influenza vacciner:

http://www.realfarmacy.com/johns-hopkins-scientist-reveals-shocking-report-flu-vaccines/

Jacob

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #12 Dato: 12 November 2014, 10:30:29 »
Sakset fra BT:

Marianne fik vaccine mod svineinfluenza i 2009: Nu har hun udviklet sklerose

En omdiskuteret influenza-vaccine som hundredtusindvis af danskere fik i 2009 og 2010, sættes nu i forbindelse med den uhelbredelige sygdom sklerose.

Mistanken om et sammenfald kommer efter, at en tidligere ledende lægesekretær Marianne Vork i dag står frem i BT og fortæller, at hun udviklede en række symptomer, der senere skulle vise sig at være den neurologiske sygdom sklerose, umiddelbart efter at hun fik vaccinen Pandemrix mod svineinfluenza, eller den såkaldte H1N1-influenza, i 2009

http://www.bt.dk/danmark/marianne-fik-vaccine-mod-svineinfluenza-i-2009-nu-har-hun-udviklet-sklerose

Jacob

Offline Lisa.T

• Global Moderator
  • Hero Member
  • I'm not perfect, but my dog loves me!
    • Vis profil
« Svar #13 Dato: 13 November 2014, 07:20:45 »
Den 'nyhed' ar også været bragt på FB i forskellige sclerose grupper, hvor den fik en ret hård medfart. Og jeg er tilbøjelig til at være enig.

Hun mener hun har fået MS af vaccinen. Tusinder af mennesker får den vaccine - uden at udvikle MS.

Det kan også være fordi hun har blå øjne (og blond hår?). Måske fordi hun spiser pizza om onsdagen. Måske fordi hun så en sort kat krydse vejen. Eller måske har hun fregner på næsen, og der er sammenhæng? Mulighederne er uendelige.....

Somme tider synes jeg, at de gætterier, der kommer frem er lidt højtflyvende. Jeg fortrækker at beholde jordforbindelsen.
SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%. 1. juni 2013 startet D-vit. kur.

Offline bitte Mormor

• Sr. Member
    • Vis profil
    • PODMORMORs tænkeTank
« Svar #14 Dato: 13 November 2014, 07:53:22 »
Jeg tænker, at medierne har talt.
Pågældende kvinde kan have udtalt, det startede efter vaccinationen, jeg har en kraftig mistanke....
For mig kan det sagtens have været den vaccination, der gav det endelige hug til sclerosen. Jeg tror de fleste af os har mange belastninger, der tilsammen udløser sygdommen til sidst.
Jeg øver mig i at lytte, ikke at sætte tingene på plads, og en vaccination kan være et helvede for nogle .
Birte
64 år, SPMS 2003, selvhjulpen på 'helsekost',  CCSVI-Indien hold 7a, 16. aug. 2011
Lad os finde 'det stakkels bæst', og lodse det ud.