Forfatter Emne: Vacciner  (Læst 15255 gange)

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
Sv: Vacciner
« Svar #15 Dato: 13 November 2014, 23:06:31 »
Lisa tusinder har også fået HPV vaccinen men nogen bliver stærkt invalideret af den... måske har vi endda kun se toppen af isbjerget.

Der er mennesker ansat til at sable sådan nogen meninger ned og nogen gør det bare for fornøjelsens skyld.
Det er ret tydeligt når det sker, man kan ikke trænge igennem til dem og de slynger om sig med såkaldte videnskabelige fakta eller efterlyser samme. Dermed ikke sagt at man ikke skal være kritisk men der er visse ting der bliver gjort rigtig meget for at få lagt låg på.

Og så lige dagens Mercola ;-)

New Documentary “Bought” Exposes the Hidden Story Behind Vaccines, Pharma, and Food

"Your health is now brought to you by Wall Street. If you thought they hurt us with the banks, wait 'til you see what they are doing to our health care." – Jeff Hays, "Bought"

The new documentary Bought dives deeply into the inner workings of the industries at the core of our food and healthcare system, exploring the truth about how vaccines and drugs are developed and rushed to market and the ongoing secrecy behind the genetic engineering of our food supply.

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2014/11/08/bought-documentary-vaccine-food-healthcare.aspx

Jacob

Jessie: MS diagnose jan. 11, har nok haft MS i mange år... og Fibromyalgi.
Liberatet på Medanta i Delhi, Indien d. 20.4.11
Tungmetalforgiftning, EDTA og Demoval behandling.
Jacob: Jessie´s mand, rask.

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: 20 November 2014, 22:44:24 »
Japanske forskere finder skader på nervesystemet hos HPV-skadede piger

Japan har allerede taget HPV-vaccinen ud af det nationale vaccinationsprogram som følge af et voksende antal vaccineskadede piger og unge kvinder. Nu har japanske forksere undersøgt en gruppe på 40 vaccineskadede piger og konstateret skader på pigernes nervesystem.

http://hpvupdate.com/japanske-forskere-finder-skader-paa-nervesystemet-hos-hpv-skadede-piger/

Jacob

Offline per west

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: 22 November 2014, 08:43:26 »
Er man i tvivl om, hvorvidt HPV er lidt rigeligt risikofyldt for piger, så kan man jo bare sælge det til mænd der har dyrket oralsex, istedet: http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2014/10/15/180914.htm :)

Det vigtigste er der bliver solgt.

Navn                              Profession      Virksomhed                  Tilknytning           Tilladelse indtil 
Buchwald, Carl Michael von   Læge, psykiatri   H. Lundbeck A/S          Aktionær            30-06-2015

Desværre flytter teksten sig når man trykker på gem, så det bliver lidt rodet...
« Senest Redigeret: 22 November 2014, 09:52:41 af per west »
RR/SP ? Synsnervebet. 2001, diagnose 2009. Ballonudvidelse 2010. Ingen medicin. EDDS 2010 3. 1 år efter Vogl - 2,5 uden medicin, 2 år efter Indien 4,5! Kan medicin være placebo, og kan det være farligt at lade sig CCSVI behandle efter FDA har lukket ned?

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #18 Dato: 24 November 2014, 22:40:48 »
BT skriver:
Flere blev syge efter influenza-vaccine - forskere vil have sagerne undersøgt

Næsten 340.000 danskere blev i 2009 vaccineret mod den frygtede svineinfluenza og siden har flere fået alvorlige sygdomme. Der kan dog ikke endegyldigt på vises en sammenhæng, og derfor er der behov for mere forskning, som kan kortlægge eventuelle sammenhænge mellem den omstridte influenza-vaccine og alvorlige sygdomme, mener eksperter.

http://www.bt.dk/danmark/flere-blev-syge-efter-influenza-vaccine-forskere-vil-have-sagerne-undersoegt

Jacob

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: 27 November 2014, 16:01:09 »
Mere BT:

13 rapporterede dødsfald efter influenzavaccination

Sundhedsstyrelsen kalder fortsat influenzavaccinationer for sikre på trods af indberetninger om dødsfald, hjertestop, lammende nervesygdomme og over 100 andre meget alvorlige skader i forbindelsen med vaccinationen.

Trods indberetninger om dødsfald, hjertestop, lammende nervesygdomme og over 100 andre meget alvorlige skader kalder Sundhedsstyrelsen fortsat influenzavaccinationer for sikre, skriver metroxpress.

»Influenzavaccination er effektiv og sikker for risikogrupper,« lyder det fra styrelsen, som metroxpress har bedt undersøge indberetningerne af i alt 384 forskellige bivirkninger gennem de seneste 10 år.

13 mennesker er indberettet som formodet døde af vaccinationen, og 128 andre er blevet ramt af alvorlige skader, som for eksempel har været livstruende eller betydeligt invaliderende.

Men da læger sjældent indberetter skader, dækker de i alt 1.170 formodede bivirkninger over langt flere bivirkninger, og bivirkningstallet skal derfor ifølge dr. med. Peter Gøtzsche ganges med mellem 10 og 100.

Sundhedsstyrelsen erkender, at der er flere bivirkninger end indrapporteret, men mener, at vaccinen kun kan være skyld i tre af de 13 dødsfald. De 10 tilfælde skyldes derimod angiveligt kroniske sygdomme.

Sundhedsstyrelsen, der påpeger, at en indberettet bivirkning ikke altid er videnskabeligt bevist, fortsætter derfor med at anbefale vaccinen som »effektiv og sikker til alle ældre, kronisk syge, overvægtige og gravide.«

Men på Cochrane Centret, som har undersøgt influenzavaccinationen, deler de ikke styrelsens positive vurdering.

»Der er især for raske mennesker, herunder raske ældre over 65 år, samt gravide ikke videnskabelig dokumentation for vaccinernes effekt. Det er et indgreb uden solid evidens for gavn hos disse grupper, og det er ikke korrekt, at vaccinerne beskytter de fleste, der vaccineres,« siger forsker Karsten Juhl Jørgensen.

BNB

http://m.bt.dk/?redirect=www.bt.dk%2Fdanmark%2F13-rapporterede-doedsfald-efter-influenzavaccination&

Jacob

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #20 Dato: 04 December 2014, 16:50:30 »
Smider lige Lisa´s link ind her også

Marianne fik sklerose efter vaccine: Nu er toplæge afsløret i dobbeltspil

Professor i neurologi på Københavns Universitet Per Soelberg Sørensen har en dobbeltrolle i Marianne Vorks sag. Han har modtaget »personlig kompensation« for bl.a. at have medvirket ved et klinisk forsøg med et nyt produkt til behandling af sklerose.

En dansk toplæge, der har spillet en afgørende rolle i en erstatningssag i forbindelse med en omstridt vaccine mod svineinfluenza, er nu blevet afsløret i at have økonomiske tråde til producenten bag vaccinen.

BT skriver torsdag, at sagen er så alvorlig, at Arbejdsskadestyrelsen har valgt at lade en sag med en skleroseramt kvinde gå helt om.

http://www.bt.dk/danmark/marianne-fik-sklerose-efter-vaccine-nu-er-toplaege-afsloeret-i-dobbeltspil

Jacob

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: 11 December 2014, 19:27:45 »
Hej

Efterlysning!
Lisbeth Andersen-Farmer aka Skippers kone og undertegnede har fået kontakt til en journalist fra BT.

Det gælder i første omgang Pandemrix vaccinen (Svineinfluenza) og mistanke om forbindelse til MS.
Der er ikke rapporteret særligt mange tilfælde med forbindelse til MS, men det kan være en mulig bivirkning.
Hvis der er nogen herinde, som har mistanke til en forværring af MS eller direkte årsag hertil, er i velkommen til at poste her eller med en personlig besked til undertegnede eller Lisbeth (Skipper). Det vil også være muligt at sende en mail til journalisten, hvis det foretrækkes.

Lidt info om Pandemrix fra Sundheds"for"styrelsen:

I 2009 stod Danmark og resten af verden over for en pandemi med influenza A(H1N1) også kaldet svineinfluenza. Danmark valgte at vaccinere risikogrupper, og vaccinen, der blev anvendt, hed Pandemrix®. Pandemrix blev kun brugt i influenzasæsonen 2009-2010 under pandemien, og vaccinen vurderes fortsat at være en sikker vaccine.

Vi håber at journalisten på et senere tidspunkt vil tage CCSVI emnet op og måske for sparket lidt gang i debatten igen.

Jacob

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #22 Dato: 12 December 2014, 15:58:20 »
Jeg har fået vaccinen. Jeg har MS, men det havde jeg også før  :(

Jeg kan ikke mærke om det er blevet værre som følge af det.

christian

Nej, det er langt fra alle der mærker noget. Det skal dog bemærkes at der var 58% Thimerosal (Ethyl kviksølv) i vaccinen og kan være medvirkende årsag til at bægret flyder over hos nogen.

Jacob

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: 12 December 2014, 16:01:29 »
Sakset fra HPV Vaccine Info.org

Influenza-vaccine med bivirkninger og biroller

Det er ikke kun HPV-vaccinen, der bliver angrebet for at give alvorlige bivirkninger. Også Pandemrix, en influenza-vaccine, er mistænkt for alvorlige bivirkninger.

http://hpv-vaccine-info.org/influenza-vaccine-med-bivirkninger-og-biroller/

Jacob

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #24 Dato: 12 December 2014, 16:27:35 »
Sakset fra HPV Vaccine Info.org

Pandemrix: Skandalevaccinen der ikke virkede

Den engelske regering udbetaler nu i hemmelighed millionerstatninger til bivirkningsramte efter den skandaleramte vaccine Pandemrix.

Den engelske regering har nu endegyldigt valgt at acceptere at betale erstatninger til de bivirkningsramte, som ofte er ramt af den autoimmune sygdom narkolepsi, som manifesterer sig ved pludselige søvnanfald. Cirka 6 millioner englændere modtog i løbet af 2009 vaccinen kaldet Pandemrix, der skulle virke mod influenzaen H1N1, men frem for at virke mod influenzaen, gav vaccinen en øget risiko for at udvikle narkolepsi. Specielt blandt yngre mennesker var risikoen stærkt forøget. Advokatfirmaet Hodge, Jones and Allen udtaler, at erstatningerne kan beløbe sig i ca. 10 millioner danske kroner pr. bivirkningsramt – og til dato har ca. 100 englændere søgt om erstatning. De er nu i alt hemmelighed begyndt at blive udbetalt.

http://hpv-vaccine-info.org/pandemrix-skandalevaccinen-der-ikke-virkede/

Jacob

Offline Lisa.T

• Global Moderator
  • Hero Member
  • I'm not perfect, but my dog loves me!
    • Vis profil
« Svar #25 Dato: 13 December 2014, 13:40:26 »
Jeg er aldrig vaccineret for influenza,  MRSA, forkølelse eller andet i mange mange år. De seneste vaccinationer, jeg har fået, er dem, jeg skulle ha' for at rejse til Indien. Kan ikke huske hvilke det var.

Men jeg kan måske fortælle noget andet.

Da jeg var omkring 10 år, fik vi i klassen besøg af skole sygeplejersken, hun skulle give os en Calmette, mener jeg det hedder. Den, der tester om man er i risiko for at få tuberkulose. Jeg slog ikke ud, og måtte TB vaccineres, jeg har være 10 - 11 år. Og jeg fik et hak i skulderen.

Det har været ganske få år efter, at jeg mærkede de første svage symptomer på det, der skulle vise sig at være ms.

For flere år siden, gik jeg hos en heilpraktiker.  Hun lavede flere prøver, bl.a. iris analyse og mere.

Hun fik min symptom beskrivelse og min sygehistorie. Bl. a. at jeg var TB vaccineret som 10 - 11 årig.

Hun sagde så, at hun kunne se på mine prøver (spørg mig ikke hvordan) at sygdommen var blevet 'tricket' af vaccinen. Rigtigt eller forkert, jeg ved det ikke, men det var, hvad hun sagde.

Jeg mener, at jeg før har fortalt det herinde, men I får altså lige historien igen - til opfriskning.

Men det vil nok være sindssygt svært, at vacciner har sygdoms fremkalde bivirkninger. Om ikke andet, fordi 'big pharma' vil sætte en hær i gang, for at undgå det. De lever jo af det, og har en hær af penge i ryggen.
SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%. 1. juni 2013 startet D-vit. kur.

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #26 Dato: 16 December 2014, 05:19:40 »
Så er den også gal med Hepatitis B vaccinen
Et Fransk studie viser en forbindelse mellem HB vaccinen og MS

Hepatitis B vaccine linked to causing multiple sclerosis

(NaturalNews) A sudden and sharp increase in the number of multiple sclerosis (MS) cases diagnosed in France back in the mid-1990s appears to have its roots in a mass vaccination campaign for hepatitis B that was launched by the World Health Organization (WHO), according to new epidemiological data published in the journal Immunologic Research.

In accordance with WHO recommendations, France implemented a campaign in 1992 promoting hepatitis B vaccines, for which 20 million French adults -- or roughly one-third of the country -- agreed to be vaccinated between the years of 1994 and 1997. By 1998, however, massive spikes in MS cases began to dominate headlines in the French media.

Learn more: http://www.naturalnews.com/047993_hepatitis_B_vaccine_multiple_sclerosis_mass_vaccination_campaign.html#ixzz3M1zdN2Xa

Jacob

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #27 Dato: 23 December 2014, 23:04:24 »
Mere nyt om svineinfluenza sagen fra BT:

Kronisk syg endt som kastebold: Erkender læge var inhabil, men vil ikke tage sagen op

En yderst kontroversiel sag, hvor Arbejdsskadestyrelsen selv erkender, at den har brugt en mulig inhabil læge (Per Solberg Sørensen) til at vurdere, om en kvinde med sklerose var egnet til erstatning, bliver nu skrinlagt. Det kan BT nu fortælle onsdag.

Marianne Vork, der lider af den frygtede neurologiske sygdom sklerose, føler sig godt og grundigt kørt over af systemet, efter hun netop har fået afvist at få genoptaget en erstatningssag i Arbejdsskadestyrelsen.

Sagen omhandler, hvorvidt vaccinen, Pandemrix, som Marianne Vork fik mod svineinfluenza i 2009, gjorde hende alvorligt syg med multipel sklerose.

http://www.bt.dk/danmark/kronisk-syg-endt-som-kastebold-erkender-laege-var-inhabil-men-vil-ikke-tage-sagen-

http://www.bt.dk/danmark/eksperter-modsiger-styrelse-sagen-er-ikke-slut

Jacob

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #28 Dato: 18 Januar 2015, 22:24:56 »
Mercola.com
Evolving Bacteria Outsmarts Vaccines

Story at-a-glance 
B. pertussis (whooping cough) bacteria have evolved, becoming vaccine resistant—much in the same way that bacteria have become resistant to antibiotics

While the whooping cough vaccine may reduce symptoms in those who are vaccinated, previous research shows the vaccine does not prevent contagiousness - it turns you into an asymptomatic carrier

The mumps vaccine isn’t working very well either, further proving that vaccine-induced herd immunity is a fallacy

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2015/01/13/whooping-cough-bacteria-evolves.aspx

Jacob

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #29 Dato: 21 Januar 2015, 22:34:25 »
En vaccine-whistleblowers bekendelser

Efter det amerikanske alternative medie “Natural News” i august 2014 afslørede nogle e-mails, hvor en bekymret vaccineforsker fortæller om fejl i en forskningsrapport, han selv har været med til at skrive, har forskeren valgt at offentliggøre sit snyd. Her er hans bekendelse:

„Mit navn er William Thompson. Jeg er seniorforsker på  Centers for Disease Control and Prevention [CDC, svarer til Statens Serum Institut], hvor jeg har arbejdet siden 1998.

Jeg beklager, at mine medforfattere og jeg udelod statistisk vigtig information i vores 2004 artikel offentliggjort i tidsskriftet Pediatrics [behandling af børnesygdomme]. De udeladte data tydede på, at sorte amerikanske drengebørn, som fik MFR-vaccinen [mæslinger, fåresyge, røde hunde], før de var 36 måneder, havde en øget risiko for autisme. Der blev truffet beslutninger om, hvilke resultater der skulle viderebringes, efter at dataene blev indsamlet, og jeg mener, at den endelige undersøgelsesprotokol ikke blev fulgt.”

http://www.mayday-info.dk/en-vaccine-whistleblowers-bekendelser.aspx