Forfatter Emne: Sclerosemedicin på længere sigt.  (Læst 3712 gange)

Offline bitte Mormor

• Sr. Member
    • Vis profil
    • PODMORMORs tænkeTank
Sclerosemedicin på længere sigt.
« Dato: 15 Maj 2014, 14:10:56 »
Noget at tænke over.
Proff. George Ebers, har over 25 års erfaring fra sin klinik med MS. Han påviser overbevisende i denne video, at immunmodulerende medicin, ikke har effekt på længere sigt:  https://www.youtube.com/watch?v=OqY-_K1fYJY
Dette får mig til at tænke på, hvor sikkert og til hjælp på længere sigt er alle mine alternative tiltag, medmindre, jeg kommer virkelig ind til 'benet'?
Hverken medicin eller komplementære foranstaltninger må blive en 'sovepude', for sclerosen skal slås ned eller fordrives, for at undgå den efter George Ebers uundgåelige slutning med en EDSS på 6 og opefter.
Birte
64 år, SPMS 2003, selvhjulpen på 'helsekost',  CCSVI-Indien hold 7a, 16. aug. 2011
Lad os finde 'det stakkels bæst', og lodse det ud.

Offline per west

• Hero Member
    • Vis profil
Sv: Sclerosemedicin på længere sigt.
« Svar #1 Dato: 15 Maj 2014, 17:06:50 »
Electro Therapy Device som jeg lige har købt...

The ETDFL (The Electro Therapy Device Frequency List) Multipel Sclerosis: 0,05, 0,32, 0,73, 3,95, 17,51, 125,21, 162,52, 275,87, 523,52, 671,22 KHz

Spændende at se om Sclerosens hemmelighed ligger i dette frekvensbånd som kan kodes ind, og om dette kan være et alternativ til den konventionelle medicin som i forskellige varianter af progressionsforsinkelse, tilbydes de gidseltagne.

Der anbefales 7 minutter til en start, og så en ny sekvens kort tid efter for at få ram på evt. undslupne snyltende gæster.

I instruktionen advares imod Herxheimer, så hvis det indfinder sig, så må det være udtryk for at man har ramt noget af en art. Forhåbentlig det rigtige...
« Senest Redigeret: 16 Maj 2014, 20:02:54 af per west »
RR/SP ? Synsnervebet. 2001, diagnose 2009. Ballonudvidelse 2010. Ingen medicin. EDDS 2010 3. 1 år efter Vogl - 2,5 uden medicin, 2 år efter Indien 4,5! Kan medicin være placebo, og kan det være farligt at lade sig CCSVI behandle efter FDA har lukket ned?

Offline bitte Mormor

• Sr. Member
    • Vis profil
    • PODMORMORs tænkeTank
« Svar #2 Dato: 15 Maj 2014, 20:52:21 »
Per, det lyder rigtig spændende.
Skriver du dagbog over de ting, der sker? Også for at holde dig til, og følge med i, hvornår det 'rykker'.
Birte
64 år, SPMS 2003, selvhjulpen på 'helsekost',  CCSVI-Indien hold 7a, 16. aug. 2011
Lad os finde 'det stakkels bæst', og lodse det ud.

Offline per west

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: 16 Maj 2014, 18:19:21 »
I dag er det så første dag, men desværre er der ikke nogen følelse som fortæller at der render en lavspændt vekselstrøm igennem kroppen, så ikke meget placeboeffekt at hente der..
Men nu forsøger jeg så med længere perioder efterhånden som det tilrådes iflg. instruktionsbogen..
RR/SP ? Synsnervebet. 2001, diagnose 2009. Ballonudvidelse 2010. Ingen medicin. EDDS 2010 3. 1 år efter Vogl - 2,5 uden medicin, 2 år efter Indien 4,5! Kan medicin være placebo, og kan det være farligt at lade sig CCSVI behandle efter FDA har lukket ned?