Forfatter Emne: Lactobacillus Reuteri  (Læst 8415 gange)

Offline per west

• Hero Member
    • Vis profil
Sv: Lactobacillus Reuteri
« Svar #15 Dato: 28 August 2014, 15:47:53 »
Der er en stor manual med mere end 1000 forskellige mHz-lister, og det tager lige lidt tid at få apparatet programmeret ind. Der kan lagres 3 lidelser med hver deres 9 frekvenser, og så er det ellers bare med at gå igang med alt hvad der er teoretiseret om, hvad angår MS.

Er det Clostridium Perfringens i maven som forårsager MS, er det Clamydia Pneumonia, er det Babesia eller Epstein Barr? En behandling tager ca. 70 minutter, og skal gentages 4-5 gange pr. uge, i en måneds tid, iflg. den kontaktperson som står for salget af apparatet.

Et problem ved apparatet er, at der kun er elektroder til hænder og fødder, og et af problemerne der nævnes er, at det kan være svært at få fat på bakterier i hjernen, så der anbefales et rigeligt væskeindtag for at få zapningen til at fungere, hvilket er ret uheldigt når man har MS-er..

Der lyder det ret effektivt med det apparat du er blevet behandlet med, da der også følger en elektrode med til hovedet, som jo er der vores sygdom sidder.
RR/SP ? Synsnervebet. 2001, diagnose 2009. Ballonudvidelse 2010. Ingen medicin. EDDS 2010 3. 1 år efter Vogl - 2,5 uden medicin, 2 år efter Indien 4,5! Kan medicin være placebo, og kan det være farligt at lade sig CCSVI behandle efter FDA har lukket ned?

Offline maja

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #16 Dato: 29 August 2014, 16:15:42 »
Kan ikke lige huske hvor jeg fandt denne udsendelse og om den egentlig passer ind her, men her får I den: http://www.abc.net.au/catalyst/stories/4070977.htm

Offline per west

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: 30 August 2014, 08:37:11 »
Jeg tror dette er sat ind andetsteds, men her er part 1 til majas link: http://www.abc.net.au/catalyst/stories/4067184.htm
RR/SP ? Synsnervebet. 2001, diagnose 2009. Ballonudvidelse 2010. Ingen medicin. EDDS 2010 3. 1 år efter Vogl - 2,5 uden medicin, 2 år efter Indien 4,5! Kan medicin være placebo, og kan det være farligt at lade sig CCSVI behandle efter FDA har lukket ned?

Offline Soeren34

• Full Member
    • Vis profil
Probiotika?
« Svar #18 Dato: 30 August 2014, 14:18:27 »
Måske har probiotika en effekt, især hvis teorien om Clostridium perfringens er rigtig: https://scleroseforeningen.dk/nyhed/bakteriegift-mist%C3%A6nkes-v%C3%A6re-involveret-ved-sclerose
'
Klø' på probiotikaere og fortæl gerne om resultatet!
SPMS nu, RRMS diagnose i 2007, selvbedømt EDSS 4-4,5
At have sclerose behøver ikke at betyde et dårligere liv, kun et anderledes liv..

Offline bitte Mormor

• Sr. Member
    • Vis profil
    • PODMORMORs tænkeTank
« Svar #19 Dato: 30 August 2014, 16:51:18 »
Hej Søren.
Du kan tro, at jeg klør' på med probiotic. Godt nok kun Lactobacillus Reuteri. Gad vide, om jeg så kommer i underskud af de sædvanlige stammer, der er i Apotekets og Helsekostens varesortiment?
Søren, hvordan går det med ALA? Vil du opdatere i din tråd: Alfa Lipoin Syre?

Hvis Epsilon-toxin kan være årsag til nedbydning af oligodendrocytterne, der danner myelin, kan tænkes at mange ting kan forstyrre processen.
Flere forsøg for Scleroseforeningens forskningsstøtte 2014 er igang omkring myelin-spørgsmålet.
Særligt disse to er jeg spændt på:
https://scleroseforeningen.dk/nyhed/%C3%A5rsag-til-tab-af-myelin-unders%C3%B8ges
https://scleroseforeningen.dk/nyhed/tidsrummet-hvor-myelin-dannes-skal-gerne-kunne-forl%C3%A6nges
Birte
« Senest Redigeret: 30 August 2014, 17:18:08 af bitte Mormor »
64 år, SPMS 2003, selvhjulpen på 'helsekost',  CCSVI-Indien hold 7a, 16. aug. 2011
Lad os finde 'det stakkels bæst', og lodse det ud.

Offline bitte Mormor

• Sr. Member
    • Vis profil
    • PODMORMORs tænkeTank
« Svar #20 Dato: 30 August 2014, 23:20:46 »
Hej Maja.
Super interessant link:
Kan ikke lige huske hvor jeg fandt denne udsendelse og om den egentlig passer ind her, men her får I den: http://www.abc.net.au/catalyst/stories/4070977.htm
Per's tilføjelse af 1. del har jeg også set nøje.
Specielt hæfter jeg mig ved 25 min. inde i Maja's link: Dr. Graham Philips, der står for reportagen, hans tarmflora-profil ligger helt udenfor normalen, næsten 100% Firmicutes? Han virker meget stærk og sund, så det undrer mig, hvorfor hans flora ligger så langt fra gennemsnittet?
Birte
« Senest Redigeret: 30 August 2014, 23:37:32 af bitte Mormor »
64 år, SPMS 2003, selvhjulpen på 'helsekost',  CCSVI-Indien hold 7a, 16. aug. 2011

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #21 Dato: 31 August 2014, 21:43:50 »
Måske ikke rette tråd?

Your Health Is the Result of a Symbiotic Relationship with 100 Trillion Bacteria

Story at-a-glance 

Your microbiome is much like a fingerprint—it’s unique to you. Some researchers have even suggested that we might belong to one of a few “microflora types,” which are similar to blood types

Your gut microbiome activity influences your immune responses, nervous system functioning, and plays a role in the development of any number of diseases, including obesity, cancer, and MS multiple sclerosis

The nutritional preferences of your gut bacteria can influence your food cravings by releasing chemical signals through the vagus nerve, which connects your gut to your brain

Adding microbiome analysis to other known risk factors for invasive colorectal cancer resulted in a five-fold improvement in their ability to predict cancer

The best way to optimize your gut flora is through your diet. A gut-healthy diet is free of processed sugars and one rich in whole, unprocessed, unsweetened foods, along with traditionally fermented or cultured foods

http://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2014/08/28/microbiome-gut-health.aspx

Jacob
Jessie: MS diagnose jan. 11, har nok haft MS i mange år... og Fibromyalgi.
Liberatet på Medanta i Delhi, Indien d. 20.4.11
Tungmetalforgiftning, EDTA og Demoval behandling.
Jacob: Jessie´s mand, rask.

Offline bitte Mormor

• Sr. Member
    • Vis profil
    • PODMORMORs tænkeTank
« Svar #22 Dato: 07 ſeptember 2014, 15:13:29 »
Hej Alle.
Jeg har nu taget Lactobacillus Reuteri Dråberne et stykke tid, og er nu kommet dertil, at jeg næsten glemmer at ta' dem. Det tolker jeg, som at det er tid at gå over til 4-5 dråber hver anden dag. Jeg kan ikke sige, hvad de gør, blot en fornemmelse af, at jeg i dem får en basis- hjælp til mit mave- tarmsystem.
Birte

Offline Lisa.T

• Global Moderator
  • Hero Member
  • I'm not perfect, but my dog loves me!
    • Vis profil
« Svar #23 Dato: 27 April 2015, 08:48:51 »
Undskyld, jeg havde ikke lige set, at der allerede er en tråd om L. Reuteri.

Christian, kan/vil du flytte mit indlæg fra idag hen til denne tråd, og så slette denne meddelelse?
« Senest Redigeret: 27 April 2015, 13:17:23 af Lisa.T »
SPMS'er, dx 1997, kørestolsfræser. Har aldrig fået medicin. Selvbedømt EDSS 7. Liberated i Indien d. 8.11.2010 - små bitte forbedringer.
Siden 1.1.2012 på TW's diæt - 100%. 1. juni 2013 startet D-vit. kur.