Forfatter Emne: HIV drug mod MS  (Læst 3169 gange)

Offline helleho

• Sr. Member
  • Lærer nyt hver eneste dag
    • Vis profil
HIV drug mod MS
« Dato: 25 August 2014, 14:26:28 »
MSRR - EDSS 5,5 (Riget maj 14)

Offline bitte Mormor

• Sr. Member
    • Vis profil
    • PODMORMORs tænkeTank
Sv: HIV drug mod MS
« Svar #1 Dato: 25 August 2014, 16:58:50 »
Hej Helle.
Har også set det tidligere. Tror helt sikkert antiviralt medicin kunne hjælpe.
Problemet er bare at få lægerne til at udskrive det.
Tak for linket.
Birte
64 år, SPMS 2003, selvhjulpen på 'helsekost',  CCSVI-Indien hold 7a, 16. aug. 2011
Lad os finde 'det stakkels bæst', og lodse det ud.

Offline bitte Mormor

• Sr. Member
    • Vis profil
    • PODMORMORs tænkeTank
« Svar #2 Dato: 27 August 2014, 09:18:32 »
Hej Helle.
Vil lige tilføje, at det er imponerende hvilke statikker, der kan udledes via de talrige registreringer, der sker overalt.
Jeg bemærker dog også, at antiviral medicin kan hjælpe, men løser ikke problemet for alle.
Det samme erfarer jeg selv. Selvom jeg er god til at holde vira og bakterier nede, så ligger der stadig et element gemt, som føles som en ukendt rod til min sygdom. Hvorfor calcificerer jeg? Hvor bliver overskuddet af? Er det dårlig metabolisme, ernæringsmangel, genfejl, forstyrret tarmflora, evt. lidt af det hele?
Med calcificering mener jeg, stivhed i ben, forsnævring i vener, forkalkning i hjerne osv.
64 år, SPMS 2003, selvhjulpen på 'helsekost',  CCSVI-Indien hold 7a, 16. aug. 2011

Offline helleho

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: 27 August 2014, 15:52:17 »
Hej Birte :)

MS er en mærkelig størrelse. Jeg tror, der er flere forskellige trickere, ccsvi også osv osv, du ved mere om det end jeg  ;D

Birte, jeg vil gerne høre din mening om nogle symptomer jeg har p.t. Jeg tror og føler, at min krop arbejder hårdt på at reparere skader. Ingen læge kan svare, det er ukendt land, men hvis du vil, så hører jeg gerne din mening.

Ultimo juni fik jeg egne stamceller ifbm. forskningsprojekt på Riget. Jeg har bl.a. en øget indre varme, om natten vågner jeg, fordi min krop koger. Det brænder i min lænd og nogengange under fødderne, og samtidig klør det helt vildt indeni ryg, lænd og nakke, så jeg ikke kan ligge stille. Det føles på en måde behageligt. De fysiske test efter 5 uger viste fremgang, og jeg har det bedre, men det er mest med småbitte ting, og det går langsomt.

Midt i alt det genkender jeg "den ukendte rod" i din kommentar, for det går ikke bare fremad. Der er mange offdage. I går var fantastisk og jeg havde fart på og styr på lemmerne. Idag ned i tempo igen.

Kh Helle

Offline bitte Mormor

• Sr. Member
    • Vis profil
    • PODMORMORs tænkeTank
« Svar #4 Dato: 27 August 2014, 16:24:24 »
Tror bestemt, at din krop er under ombygning/opbygning. Derfor er vi vel også mere sarte, og lander ud i den der brændende og kløende situation, hvor jeg bl.a. har lyst til at ta' den ene og slå den anden med, for jeg kan ikke forklare omverdenen, hvad der sker. Det sker mest, når mit system er kørt træt, hvilket sker hver dag og for hurtigt. Er det manglende energi til signalstofferne i hjernen, der gør, at mit blod ikke kan stilnes, men gør ondt og det klør. Det er som om, der er en bagvedliggende faktor, som CCSVI-indgreb, stamcellehjælp og andet ikke kan hamle op med. En manglende reaktionsevne til at kompensere. Når vi har energi, forbruger vi hele batteriet, og hva' så næste dag. Da vi var friskere, var der altid lidt overskud at hente frem. Krop og hjerne har nu meget svært ved at komme så meget ovenpå, så der er noget at hente op af posen. Glæder mig, at du har fået lidt ud af dit stamcelleforsøg, men ja, vi kan undre, hvorfor ikke mere?

Offline helleho

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: 27 August 2014, 19:19:33 »
Tak Birte - jeg håber der kommer flere bedringer - men, nu må vi se  ;)

Offline bitte Mormor

• Sr. Member
    • Vis profil
    • PODMORMORs tænkeTank
« Svar #6 Dato: 28 August 2014, 07:47:04 »
Hej Helle.
Supplerer lidt mere.
Jeg tror jeg kender, den 'brænden', du beskriver. Vi er dog så forskellige med mærkelige størrelser af MS, som du selv skriver. Min 'brænden' har stået på i mange år og er desværre ikke blevet bedre, snarere tværtimod. Det er som kroppen kæmper med en næsten usynlig mur, som den forsøger at, ja nærmest brænde op. Jeg har forsøgt at behandle det som nervesmerter, men ingenting har vist sig at holde i længden. Jeg forsøger at give kroppen ro ved at spise og drikke, når det opstår. Vender tilbage, hvis og når jeg støder på noget, der virker, og ikke bare for en tid.
« Senest Redigeret: 28 August 2014, 09:01:12 af bitte Mormor »

Offline helleho

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: 28 August 2014, 15:39:09 »
Tak for feedback Birte  :)

Dejligt med ildsjæle som dig, som bliver ved at lede efter svar  :)