Afstemning

Har du ofte mave-problemer?

Ja!
10 (90.9%)
Ikke mere end andre
0 (0%)
Nej
1 (9.1%)

Totale antal stemmeafgivende: 11

Forfatter Emne: Afstemning: Har du problemer med maven?  (Læst 4851 gange)

Offline hag

• Administrator
  • Hero Member
    • Vis profil
Afstemning: Har du problemer med maven?
« Dato: 27 November 2014, 15:10:36 »
Hej - jeg bliver mere og mere sikker på at min version af MS kommer fra min mave!!

Jeg har ofte problemer med maven (ondt, forstoppet, oppustet osv). Jeg kan mærke, at når min mave giver mig problemer, så har jeg ekstra meget vrøvl med mine MS-symptomer.

Jeg går efterhånden meget dårligt. Det er ekstra slemt om morgenen når jeg står op, hvor mine ben er stive som brædder. Hvorfor er det sådan? Jeg tænker at min mave har været igang hele natten med at fordøje, og gøre hvad den gør.
47 år, attakvis Sklerose, diagnose juni 2009. Liberation hos Ameds i Polen.
FMT behandling hos Taymount i England.
Nu på Gilenya.

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
Sv: Afstemning: Har du problemer med maven?
« Svar #1 Dato: 27 November 2014, 16:13:50 »
Hej Christian

Har du fået tjekket din tarm, om den er "utæt"? Ved ikke lige hvordan det foregår men der snakkes en masse om "leaky gut" rundt omkring.
Det der sker, er at tarmen lækker giftstoffer direkte over i blodbanen.

http://radiodoktoren.dk/radiodoktoren/2013/07/21/utaet-tarm

Jacob
Jessie: MS diagnose jan. 11, har nok haft MS i mange år... og Fibromyalgi.
Liberatet på Medanta i Delhi, Indien d. 20.4.11
Tungmetalforgiftning, EDTA og Demoval behandling.
Jacob: Jessie´s mand, rask.

Offline per west

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #2 Dato: 27 November 2014, 17:51:33 »
Jeg checker med min zapper, for at se om der er bid. Der var ingen på Colostrium, men meget kraftige herxer på Borrelia, desværre. Træls at være inficeret af noget som ikke kan/må bevises.

Og træls ar antibiotika ødelægger også de sunde mavebakterier.

Måske et julegaveønske fra den sunde andel af familien. Et sponsorat: http://www.bakterieklinikken.dk/donor/

Ellers er der Fodmap som jeg selv er på, i det store hele.: http://www.herlevhospital.dk/NR/rdonlyres/83E42AEF-D247-4BB7-8711-087CCCFFA92C/0/BT_artikel_FODMAP_feb14.pdf

Maven blir lidt roligere, for jeg har købt HUSK for om muligt at lappe en leaky gut.

RR/SP ? Synsnervebet. 2001, diagnose 2009. Ballonudvidelse 2010. Ingen medicin. EDDS 2010 3. 1 år efter Vogl - 2,5 uden medicin, 2 år efter Indien 4,5! Kan medicin være placebo, og kan det være farligt at lade sig CCSVI behandle efter FDA har lukket ned?

Offline per west

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #3 Dato: 28 November 2014, 15:18:14 »
Gad vide om vi alle får de samme irriterende reklamer vist ude i højre margen? "Problemer med tyktarm" og så scrolle: "For meget mavefedt" osv. til "4 måder at undgå at løbe tør for penge", eller er reklamerne personligt bestemt igennem en kombination af netop min IP-adr. og så emner der søges og skrives om?

Nå. Det var en randbemærkning.

Desværre Christian. Der er meget der tyder på, at alle her er blevet brugt til at tjene penge på, især hvis vi har frekventeret Frankfurt.

Jeg mailede til Vogl omkring de fundne problemer med min Azygos som de i Indien ikke kunne ballonudvides, og hvor jeg ved hjemkomst ringede til Vogl for at få en forklaring, fordi jeg i det tyske materiale ikke kunne finde billeder af den vene, endsige beskrivelse af problemer?

På det tidspunkt fik jeg bare melding om, at i Vogels notater, var der ingen bemærkninger om problemer med Azygos.

Og i den journal jeg fik med fra Medanta, var problemet med den forvredne Azygos, overhovedet ikke nævnt, selv om det jo burde være at finde som det vigtigste?

Jeg har så, nu igen mailet Vogl og sendt ham billederne af venen, for at høre hvad han får ud af at kikke på dem. Billederne var ret utydelige, fordi de findes ikke på DVD-en fra Medanta, som var blank, men blot som røntgenbilleder, som jeg så tog nogle ikke særligt vellykkede billeder af.

Returmeldingen fra Vogl var: "thanks

good to hear from you

ad i think the azygos vein , shown here could be dilated carefully with a ballooning

best regards"

Egentlig var mit spørgsmål: Kan man løse problemet med en defekt vene, operativt, og hvem skal jeg i givet fald kontakte? Men Vogl vil tilsyneladende satse på at lægge endnu 30-40.000 oven i stakken af regninger jeg allerede har betalt.

-Paid in advance, er forretningsbetingelserne i den verden.

Ikke nemt at kommunikere og få klarhed. Vogl tog dobbelt op, fordi han kun udvidede en side af gangen, og noget tyder på, at han overhovedet ikke har behandlet Atygosvenen, og måske er det denne defekt der har gjort, at de fremskridt jeg har mærket, har været ret moderate.

Ret forstemmende, nu at læse, at Christian også er gået retur. Surt sjov. Vi skal åbenbart ha ram på den spirokæt som har fundet ind i vores hoveder, og koloniserer løs i hjerne at venevæv, og skaber vores gradvise degeneration, godt hjulpet på vej af et immunforsvarssystem som undertvinges med medicin.

Det er jo autoimmunt.. :-)
RR/SP ? Synsnervebet. 2001, diagnose 2009. Ballonudvidelse 2010. Ingen medicin. EDDS 2010 3. 1 år efter Vogl - 2,5 uden medicin, 2 år efter Indien 4,5! Kan medicin være placebo, og kan det være farligt at lade sig CCSVI behandle efter FDA har lukket ned?

Offline Jesob

• Hero Member
  • Jessie og Jacob
    • Vis profil
« Svar #4 Dato: 28 November 2014, 21:48:07 »
Hej Per

Lige en sidebemærkning:
Det er ikke sikkert din DVD fra Medanta er blank. Har du kigget i roden og set hvor meget den indeholder?
Det kræver en speciel software for at læse billederne/scanningerne.
Jeg troede det samme indtil jeg fandt ud af at der var masser af "skjult" materiale på disken.
Kan dog ikke huske nøjagtigt hvordan og hvorledes men send mig en besked, hvis det er noget jeg skal grave dybere i?

Mange hilsner
Jacob
Jessie: MS diagnose jan. 11, har nok haft MS i mange år... og Fibromyalgi.
Liberatet på Medanta i Delhi, Indien d. 20.4.11
Tungmetalforgiftning, EDTA og Demoval behandling.
Jacob: Jessie´s mand, rask.

Offline per west

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #5 Dato: 29 November 2014, 13:53:11 »
Hej Jacob.

Der fulgte 2 CD-er med min journal, og den ene kunne jeg åbne uden problemer og se jugular og hjerne osv.

Men den anden var blank, desværre.  :(
« Senest Redigeret: 29 November 2014, 15:04:41 af per west »

Offline per west

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #6 Dato: 29 November 2014, 15:55:24 »
Faldt lige over denne. Ved ikke om den er ny her på siden? https://scleroseforeningen.dk/nyhed/%C3%A6ndringer-i-tarmbarrieren-ved-sclerose?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook&utm_campaign=scleroseforeningen

Gad vide om det kunne føre til en ændring i tilgangen til behandling snart, eller om der bare insisteres på en total udryddelse af vores immunforsvar vha. meget mere dyr medicin...
« Senest Redigeret: 29 November 2014, 16:09:55 af per west »

Offline Søren B.

• Newbie
  • *
    • Vis profil
« Svar #7 Dato: 26 Juni 2015, 17:49:37 »
Ja Christian, og jeg havde aldrig før troet der er en forbindelse mellem maven og hovedet, indtil FMT pludselig dukkede op i medierne for nogle uger siden..