Uhhh! Det er længe siden, jeg har været her - meget længe.
Hag, den med sellerijuice er jeg med på. Per, det er bladselleri, vi snakker om.
Jeg har købte 3 af hans bøger, men der står meget af det samme i dem. Han mener, at ALT skyldes EBV - Ebstein Bar Virus. Og han giver opskriften på, hvordan man kan slippe af med den. Hmmm…
Kort fortalt, skal man spise meget restriktivt. Der er mange mange mange ting, man ikke må få. Hans No Go liste er meget lang. Bl.a. ingen kaffe te chokolade brød korn fisk kød og mange andre ting. (ved no kaffe, er jeg stået af).
Men sellerijuice virker. Jeg kan mærke, at det giver ro i maven. Jeg døjer somme tider med mavesyre, især om natten, og sellerijuice giver ro.
Men jeg har et problem med min juicer. Jeg har en slowjuicer Kuving Witt. Den er god, men det er en krig at gøre den ren. De lange selleri tråde sætter sig fast (også når jeg skærer i mindre stykker) og jeg har simpelthen ikke finger/håndkræfter til at skille den ad. Jeg gider simpelthen ikke slås med den hver dag. Så jeg tager kun juicen en gang imellem.
Juicen smager af røven til, men jeg skyller den bare ned. Ingen medicin smager godt.
Jeg ved, at Betty Svankjær, som jeg mailer en del med, også drikker s-juice og har god gavn af det.
Der er flere FB grupper, der følger ham. Der kan man læse om andres erfaringer, og stille spørgsmål. Bare søg på den medicinske seer eller medical medium.