Hejsa alle.....
I dag kom så indlægget som jeg netop gerne med min statistik ville have været foruden.......
At ccsvi teorien er at sammenligne med jordstråler, at vi herinde uden videre anbefaler liberation, at vi spiller hassard med andres helbred og indgyder falske forhåbninger til de personer der allerede i forvejen har det svært, at det vi kan byde på er et par få gode historier der hurtigt dør ud, at der ikke er nogen der tre måneder efter liberation vil stå frem og berette om hvordan de har det......
Jeg håber og tror ikke at det er sandheden, men er ikke uforstående over at nogle vil tro og tænke således.......
Lad os dog hjælpe alle med at få styr på hvad der er facts, tænker bare hvor svært kan det være ?? Vi er vel en 15-20 stykker der er libareted herinde og vel 20-25 der er testet, skal vi nu ikke få nogle facts ført frem, gode eller dårlige mhs. till ccsvi teorien, blot mener jeg det er vigtigt for alle og specielt for de der måske ikke har fulgt med i teorein så længe, at de hurtigt og overskueligt kan se hvor mange der har ccsvi, og hvad resultaterne vil være efter en liberation, og på den måde er der vel ingen der kan påstå at vi prøver på at indgive falske håb, og så skulle det med evt. 20 svar hurtigt kunne fortælle om ccsvi teorien er sammenlignlig med teorien om jordstråler.... Hmm..
Så derfor alle i Liberated/testede derude send mig lige et svar skema...... Skemaet kan hentes under liberation statistik spørgeskema. og vedhæfter det også sammen med dette indlæg....
Hilsen Leif.....